Ja, 4 i denne. To med omega 3, en vitamin/folat og en kalsium. Den ene er veldig stor syns jeg!Er det 4 i den pakken også? Det er det i den jeg også tar, synes også det var litt mye![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, 4 i denne. To med omega 3, en vitamin/folat og en kalsium. Den ene er veldig stor syns jeg!Er det 4 i den pakken også? Det er det i den jeg også tar, synes også det var litt mye![]()

Den er IKKE lett å ta når man er kvalmJeg tar gravidpakken til Lifeline jeg ogsåMen sist jeg gikk gravid inneholdt den bare 3 tabletter og IKKE så store som nå :s Ser for meg at de ikke er så lette å ta dersom man er kvalm?
Ja, 4 i denne. To med omega 3, en vitamin/folat og en kalsium. Den ene er veldig stor syns jeg!Vi tar ikke samme da? En gul-oransje pakke?
Boots apotek har 40% rabatt på kosttilskudd for gravide fra lifeline. Lite tips til de som nevnte prisenMener tilbudet varer til over påske.
Tar også denne. Går helt fint med 4 stk4 tabeletterto med vitaminer og folat, og to tran ? Kapsler
![]()
Tar pillene fra lifeline, de to siste dagene har jeg seriøst rapa opp sånn tranpilledunst…..*brekker meg*![]()