Orm/slanger. Går ikke i skogen/på skogsvei når orm-tida er over oss

og det spiller ingen rolle om det bare er en pinne som kinda ligner på en orm - jeg løper til jeg har blodsmak i munnen i motsatt retning.
Jeg må liksom ut å gå litt med mini og da synger jeg så høyt jeg bare klarer i håp om å skremme bort de 100 slevene og hoggormene jeg innbiller meg ligger å venter på meg :/ er sjeleglad for at mini faktisk klarer å sove i bråket mitt

Har jeg sett en orm eller orm-lignende pinne på tv/ in real life får jeg alltid mareritt om orm påfølgende natt.
Og VEPS, forbanna skumle, ekle veps

-løper, drømmer, skjelver og har hjertebank lenge etter på jeg har sett en.
Det kommer nok av at jeg for et par år siden ble stukket av en veps i nakken mens jeg sov søtt i min egen seng... Har blitt stukket før det, men aldri egentlig vært redd for dem, etter nakkestikket i søvne har jeg vært manisk i møte med veps

Nå er det insektsnetting foran alle soveromsvinduer i huset og en elektrisk fluekiller-smekke i vært rom

og vepsefeller plassert rundt utenfor huset om sommeren.
Har ikke fått hjelp og har ingen planer om det, ikke f... om jeg frivillig holder en slange fordi det liksom er terapi :/
Kan legge til at vi, i tillegg til å ha et eldgammelt steingjerde rundt huset som hoggormen elsker, har et gedigent vepsebol i taket over soverommet. -min man klarte å snike et minikamera på sånn bøyelig stang opp i et lite hull for å lokalisere det og herrejemini, det må ha vært der siden huset ble bygget i 1870. Den "gode" nyheten er at vi må rive taket for å komme til monsteret og siden hele huset er i meget solid laft er ikke det gjort på blunk.... Min mann sier han skal fjerne det...den dagen vi river huset og bygger nytt -.- så muligens aldri