Ja herregud det er så bra. Det som er litt kult at magefølelsen stemte så bra på at vi havna herJa, ikke sant! Det er sykt kult at vi skravlehønene kommer over i januar en etter en!![]()
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Januar 2015 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja herregud det er så bra. Det som er litt kult at magefølelsen stemte så bra på at vi havna herJa, ikke sant! Det er sykt kult at vi skravlehønene kommer over i januar en etter en!![]()
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Ja, ikke sant! Det er sykt kult at vi skravlehønene kommer over i januar en etter en!
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
tusen tusen takkJaaa <3 *klapper vilt i hendene*
Gratulererså masse!
Ja den gjør det.tusen tusen takkdu aner ikke hvor lettet og glad jeg er for at det endelig var vår tur.
Du har kommet i uke 9 alt. tida går fort![]()
Takk!Ja den gjør det.Nå krysser jeg fingre for dere jenter og håper at dere alle må gå til termin <3
Ææææææææææ! Tenk at vi klarte detnå må flere skravlehøner flytte over
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Flytter du over?
Januar 2015 <3
Oi oi. BlodIkke enda, kanskje. Kom litt blod når jeg la meg i nattmen jeg har ikke blødd noenting før nå, så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro
veldig kvalm når jeg våknet
vi får se på dagen test
![]()
![]()
Oi oi. Blodhvor tidlig begynte du å blø med de andre?
Legg ut bilde av testen etterpå da
Januar 2015 <3
Vent noen dager til nå da, før du tar en til. Er jo tidligHar lagt ut bilde av min negative testeller?
IKM 19 vet du![]()
Vent noen dager til nå da, før du tar en til. Er jo tidlig
Januar 2015 <3
Hihi. TestegalskapenHaha... Som om jeg klarer detBlir å kjøpe en doc morris i morgen, på vei hjem
![]()
![]()
Hihi. Testegalskapen
Januar 2015 <3
Gratulerer til deg også Molly!!!!Dette er jo helt fantastiskDu sa det. Du sa vi skulle teste positivt i mai
Jeg svever på en rosa sky <3
Tusen takk kjæreGratulerer så mye Bina!!!!! Hurra!!!!!![]()
Sent from my iPhone using BV Forum