Flytter inn hit jeg og:D

Ja, ikke sant! Det er sykt kult at vi skravlehønene kommer over i januar en etter en! :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Ja herregud det er så bra. Det som er litt kult at magefølelsen stemte så bra på at vi havna her :D

Januar 2015 <3

Jaaa <3 *klapper vilt i hendene*
Gratulererså masse!

tusen tusen takk:D du aner ikke hvor lettet og glad jeg er for at det endelig var vår tur.
Du har kommet i uke 9 alt. tida går fort :D
Ja den gjør det. :) Nå krysser jeg fingre for dere jenter og håper at dere alle må gå til termin <3

Ja den gjør det. :) Nå krysser jeg fingre for dere jenter og håper at dere alle må gå til termin <3
Takk! :D Kan jo ikke annet enn å håpe at det går veien for oss alle nå! :D I

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Flytter du over? :D

Januar 2015 <3

Ikke enda, kanskje. Kom litt blod når jeg la meg i natt :( men jeg har ikke blødd noenting før nå, så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro :P veldig kvalm når jeg våknet :P vi får se på dagen test ;)

❤️❤️❤️❤️

Ikke enda, kanskje. Kom litt blod når jeg la meg i natt :( men jeg har ikke blødd noenting før nå, så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro :P veldig kvalm når jeg våknet :P vi får se på dagen test ;)

❤️❤️❤️❤️
Oi oi. Blod :( hvor tidlig begynte du å blø med de andre?
Legg ut bilde av testen etterpå da :D

Januar 2015 <3

Oi oi. Blod :( hvor tidlig begynte du å blø med de andre?
Legg ut bilde av testen etterpå da :D

Januar 2015 <3

Var vel alt fra 3 dager etter EL og til lengste 16 uker :P men det var veldig lyst da, mer rosa :) kunne vel se ut som festeblødning :)

Ja, skal legge ut test om jeg kommer ramlende inn ;)

❤️❤️❤️❤️

Gratulerer så mye Bina!!!!! Hurra!!!!! :) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp