Flokkæn?

Eeeh, har da regnet en del her borte hele uken -.- fysjfysj!
Har ikke regnet så mye her hos oss, altså. :p var litt her den ene dagen bare. Veldig! lokalt vær her til tider. ;)

* taletuten *
 
Jobber med forberedelser til utbygging, har jobbintervjuer(klarer ikke holde meg helt unna jobb..), rydder, hjelper typen med å skifte drenering++
Blir vel litt roligere her etterhvert som vi går ut i jobb igjen og får hendene fulle
 
Har ikke regnet så mye her hos oss, altså. :p var litt her den ene dagen bare. Veldig! lokalt vær her til tider. ;)

* taletuten *
Hihi ja jeg glemmer at vær som oftest er veldi lokalt! ;o :p
 
Kan virke som vi alle er inne i en sånn "lurer ikke på så mye"-periode nå ja!

Jeg og lille er i NN på besøk hos fam min ❤ Koser oss masse! Men hjem på søndag igjen..

Vi får alle bli flinke til å skrive littegrann hvis vi skal holde liv i gruppa i noen år ;)


❤25/2-13❤
 
Jeg har vært sykt dårlig i det siste:-/ konstant kvalm og trøtt, dere vet hvordan det er;-) dagene går i å ta det med ro og bruker all tiden på W <3
 
Jeg har vært sykt dårlig i det siste:-/ konstant kvalm og trøtt, dere vet hvordan det er;-) dagene går i å ta det med ro og bruker all tiden på W <3
Å, der var du jo! Tenkte på deg i sted. Lurte på hvordan det sto til med vår lille gravide. :)

* taletuten *
 
Jeg har vært sykt dårlig i det siste:-/ konstant kvalm og trøtt, dere vet hvordan det er;-) dagene går i å ta det med ro og bruker all tiden på W <3
Har lurt på hvordan det går med deg. Huff, håper formen fort blir bedre. :)
 
Så hyggelig å være litt savnet;-) 11 uker nå så det går fremover. Den værste kvalmen har heldigvis gitt seg, satser på at det blir bedre nå fremover;-)
 
Det sier vel ikke stort at jeg så denne tråden nå??? ;) Haha :)
 
Jeg har savna deg MtDc :) godt å se deg igjen! Da er vi vel samlet igjen da, flokkææn :D er så hyggelig å ha dere alle her, tenk at vi enda holder koken :)
 
Back
Topp