Har ikke regnet så mye her hos oss, altså.Eeeh, har da regnet en del her borte hele uken -.- fysjfysj!
* taletuten *
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke regnet så mye her hos oss, altså.Eeeh, har da regnet en del her borte hele uken -.- fysjfysj!
Hihi ja jeg glemmer at vær som oftest er veldi lokalt! ;oHar ikke regnet så mye her hos oss, altså.var litt her den ene dagen bare. Veldig! lokalt vær her til tider.
![]()
* taletuten *
Å, der var du jo! Tenkte på deg i sted. Lurte på hvordan det sto til med vår lille gravide.Jeg har vært sykt dårlig i det siste:-/ konstant kvalm og trøtt, dere vet hvordan det er;-) dagene går i å ta det med ro og bruker all tiden på W <3
Har lurt på hvordan det går med deg. Huff, håper formen fort blir bedre.Jeg har vært sykt dårlig i det siste:-/ konstant kvalm og trøtt, dere vet hvordan det er;-) dagene går i å ta det med ro og bruker all tiden på W <3
Du glemte ossDet sier vel ikke stort at jeg så denne tråden nå???Haha
![]()
Glemte dere ikkeDu glemte oss*snufs* skamme seg!
Neida, du er tilgitt.![]()
Det er sånt som skjer når superwoman tar på kappen sin for ofte.Glemte dere ikkeHar tenkt masse på dere, men tiden har ikke strukket til
![]()
Skal prøve å bli flinkere til det nåDet er sånt som skjer når superwoman tar på kappen sin for ofte.Må lære deg å legge den igjen litt hjemme, vet du.
![]()