Flokkæn?

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Kor e alle sammen?
Er så fryktelig stille her om dagen.. er alle opptatt med å fly etter krabbende småtasser?

* taletuten *
 
Ja, enig.. her skjer jo ingenting... Har desverre ikke mye å bidra ned selv heller..
Med mindre dere vil ha en tråd om at lille er syk og sover dårlig natt og dag... Bah
 
Ja, enig.. her skjer jo ingenting... Har desverre ikke mye å bidra ned selv heller..
Med mindre dere vil ha en tråd om at lille er syk og sover dårlig natt og dag... Bah
Huffda! Masse god bedring til lillerusk! Sykdom er slitsomt for store og små. :/

* taletuten *
 
Savner litt aktivitet her ja! Savner flokkæn! :)
Lille krabber ikke her, men ruller rundt som en virvelvind! Prøver å krabbe da, men får bare rompa i været og ikke noe mer! Gjett om hun blir sint da! Oioi, for et temperament!
 
Savner litt aktivitet her ja! Savner flokkæn! :)
Lille krabber ikke her, men ruller rundt som en virvelvind! Prøver å krabbe da, men får bare rompa i været og ikke noe mer! Gjett om hun blir sint da! Oioi, for et temperament!

Haha, det høres ut som E! Opp og ned, opp og ned med rumpa! Det ser ordentlig snålt ut!
Kjenner til det med temperament, ja. :p Jeg velger å skylde på farens gener på akkurat det punktet. :p
 
Jeg er på samling med høgskolen disse to ukene (denne og neste) derfor er det litt lite herfra også...! Men det går nå i det samme, men mini vil helst bare stå... Og så har hun sluttet å like middag :O hmmm må finne på noe lurt! Savner dere jenter :)
 
Eg e heeeer, men akkurat for øyeblikket er vi i sydlige strøk og nyter sol og varme. :) har nett i huset, så er innom for å se om det er noe action ;-)

Her og rulles det og prøver å krabbe.

Vi kommer sterkere tilbake når vi kommer hjem. :)
 
Eg e heeeer, men akkurat for øyeblikket er vi i sydlige strøk og nyter sol og varme. :) har nett i huset, så er innom for å se om det er noe action ;-)

Her og rulles det og prøver å krabbe.

Vi kommer sterkere tilbake når vi kommer hjem. :)

Sviiiiker! Rømme fra kulda på den måten! Fysj! ;)
Neida, håper dere koser dere!!
 
Jeg er på samling med høgskolen disse to ukene (denne og neste) derfor er det litt lite herfra også...! Men det går nå i det samme, men mini vil helst bare stå... Og så har hun sluttet å like middag :O hmmm må finne på noe lurt! Savner dere jenter :)
Samling... Skole... Var det nå du skulle være rundt her? :D

* taletuten *
 
Oooo! Coffee? :D

* taletuten *
Kaffii :) jaaa, når hvor hva hvem? Kanskje du kan sende en melding, tror vi skal ut på dill aka kjøretur i morgen så da kan vi komme bort, er ellers på skolen til 15.30 så kan bli litt sent...?
 
Kaffii :) jaaa, når hvor hva hvem? Kanskje du kan sende en melding, tror vi skal ut på dill aka kjøretur i morgen så da kan vi komme bort, er ellers på skolen til 15.30 så kan bli litt sent...?
Ååå, ja, det er litt sent :(
Men ingen planer i morra :D

* taletuten *
 
Lille er sjuk her også, snørra renner som bare det.. sover i bare body inne på dagtid nå, men svetten renner stakkar :( her driver vi også å lærer å krabbe, nesten så hu får opp rompa, og har nå lært seg å krype framover! Her har hu heller ikke sansen for middag lenger så har gitt henne grøt..

*Emma020213*
*på app'n*
 
Jadda, gni det inn! :p Hihi, har faktisk vært greie temperaturer her også den siste uka. :D ikke badevær, men tskjortevær er bedre enn regnvær!

* taletuten *
Eeeh, har da regnet en del her borte hele uken -.- fysjfysj!
 
Back
Topp