Flere strikkere her?

Jeg er en strikker [emoji7] har ikke startet på noe ennå for vil vente til jeg vet kjønn.. Men gleder meg til å starte da[emoji813]
 
Jeg strikker masse til jenta mi. Kommer til å lage en dress, masse rompere og luer til nestemann :happy:
 
Jeg er ikke strikker. Men holder på med nøstebarn teppe. Vurderer strikke et når jeg vet kjønn også. Brukt de teppene fremfor helsetepper med de 3 andre også :)
 
Jeg strikker ikke per dags dato, men jeg hekler :) hekler et nøytralt babyteppe :)
 
Jeg er ikke strikker. Men holder på med nøstebarn teppe. Vurderer strikke et når jeg vet kjønn også. Brukt de teppene fremfor helsetepper med de 3 andre også :)

Tenker det samme her:) Det er jo så mange fine tepper og velge i [emoji7]
 
Selv har jeg strikket en romper, et vognteppe (byssanlull fra klompelompe) og holder på med bladrilledressen til knitsandpieces [emoji4]IMG_2711.JPG
IMG_0027.JPG
Det får bli litt kjønnsnøytralt frem til vi vet kjønnet [emoji4]
 
Selv har jeg strikket en romper, et vognteppe (byssanlull fra klompelompe) og holder på med bladrilledressen til knitsandpieces [emoji4]Vis vedlegget 253868
Vis vedlegget 253869
Det får bli litt kjønnsnøytralt frem til vi vet kjønnet [emoji4]
Kjempenydelig teppe!!! Vesla fikk marys royale svøp av mormor sist, men lurer på om jeg hadde klart det selv nå.. hvis ikke er dette teppe et nydelig alternativ! hvilket garn brukte du?
 
Kjempenydelig teppe!!! Vesla fikk marys royale svøp av mormor sist, men lurer på om jeg hadde klart det selv nå.. hvis ikke er dette teppe et nydelig alternativ! hvilket garn brukte du?

Herlighet! Det var sikkelig fint (måtte Google det) men fytti det så avansert ut! Jeg er ganske ny på pinnene selv så jeg må velge litt enkle oppskrifter enda:p

Jeg brukte sandnesgarn sin merinoull :)
 
Jeg strikker, men stortsett bare egostrikk :)
Men skal strikke til den lille seinere :)
 
Strikker av og til. Strikker nå en bukse til eldstemann, men ikke noe for h"n i magen før vi er over 12 uker, tenker jeg.
 
Back
Topp