Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg venter juni-bebis, og har en fra før født april 2015. er veldig spent på hvordan det blir [emoji85] tror mini her kommer til å få seg livet sjokk stakkars! har dere 'fortalt' det til 2 åringen?Flere som venter vår/sommerbaby? Har termin 5. Juni, veldig spent på hvordan hverdagen blir med en aktiv 2 åring og nyfødt! Amming gikk rett vesst sist og har sååååå lyst til å få det til denne gangen! Flere som vil dele?
jeg venter juni-bebis, og har en fra før født april 2015. er veldig spent på hvordan det blir [emoji85] tror mini her kommer til å få seg livet sjokk stakkars! har dere 'fortalt' det til 2 åringen?
Oj akkurat samme som til oss! Nei jeg har på et vis ikke funnet ut hvordan jeg skal fortelle det/introdusere det for han enda. Prøver av og til å si "lillesøster/lillebror i magen" når han kommer å skal sitte i fang osv men blir litt tafatt forsøk hehe. Tips til hvordan man gjør det?
Nei heldigvis ikkje lillebror kom allerede 1.7.16 så baby stopp ei god stund (om ikkje heilt stopp)
Krysser fingrer for at amminga funker for deg denne gangen.
Hehe.. nei.. har faktisk ikke peiling.. 2åringen (snart i allefall) leker mye med dokker og er generelt opptatt av bebier, men tror baby i magen blir litt for abstrakt [emoji6] kanskje det blir enklere når magen blir stor og bevegelsene fra lillesøster mer tydlig? ikke vet jeg... blir vel tidenes sjokk uansett [emoji85]Oj akkurat samme som til oss! Nei jeg har på et vis ikke funnet ut hvordan jeg skal fortelle det/introdusere det for han enda. Prøver av og til å si "lillesøster/lillebror i magen" når han kommer å skal sitte i fang osv men blir litt tafatt forsøk hehe. Tips til hvordan man gjør det?
Flere som venter vår/sommerbaby? Har termin 5. Juni, veldig spent på hvordan hverdagen blir med en aktiv 2 åring og nyfødt! Amming gikk rett vesst sist og har sååååå lyst til å få det til denne gangen! Flere som vil dele?
Nei men venter tvillinger om noen uker blir heftig
Gratulerer med to nydelige gutter!Blitt tvillingmamma da Vis vedlegget 217619
Blitt tvillingmamma da Vis vedlegget 217619
Gratulerer med to nydelige gutter!
Ååååå gratulerer!! Så nydelig! Gikk fødselen bra?
Gratulerer! Ikke sting engang! Min første var stjernetitter og æ brekte bekkenet..Tusen takk
Ja herregud over all forventing. 7 timer fra vannavgang til de var ute. Med 8 minutters mellomrom. Nr 1 i sete og nr 2 var stjernekikker. Ingen sting
Gratulerer! Ikke sting engang! Min første var stjernetitter og æ brekte bekkenet..
Flere som venter vår/sommerbaby? Har termin 5. Juni, veldig spent på hvordan hverdagen blir med en aktiv 2 åring og nyfødt! Amming gikk rett vesst sist og har sååååå lyst til å få det til denne gangen! Flere som vil dele?