Flere som venter?

Oi! Gratulerer så mye! Så morsomt!! Er selv i uke 35+3. Gikk alt bra?
Tusen takk! Ja, alt veldig fint! Ganske like fødsler bortsett fra at trykketrangen meldte seg fra 6cm denne gangen og lillesøster var ute 3 rier etter det var 7cm! (var plett umulig å holde igjen!). Og slapp unna rifter og syning denne gangen! :D Lillesøster er i tillegg så langt verdens roligste i forhold til storesøster som var veldig urolig. Så vi nyter virkelig dagene! (litt lite søvn og styr med amming er det jo, men allikevel så mye kos [emoji173]️) Gled deg masse! Synes storesøster er utrolig flink og omsorgsfull med babyen også. Eneste er at hun fort blir litt ivrig og ender opp med å omtrent klatre oppå henne eller nesten gi henne en skikkelig kilevink.. 35+3, da er det ikke lenge igjen! :D Termin i juni? Begynner du å bli utålmodig? Jeg ble iallefall lei av å være gravid mye tidligere denne gangen!!
 
Termin 5. Juni! Ja har vært lei leeeeeenge nå[emoji13] håper veldig på å få til amming denne gangen, men ser jo at det blir mere utfordringer i og med at vi har en 2 åring som også må ha kos og oppmerksomhet. Hvordag går ammingen?
 
Termin 5. Juni! Ja har vært lei leeeeeenge nå[emoji13] håper veldig på å få til amming denne gangen, men ser jo at det blir mere utfordringer i og med at vi har en 2 åring som også må ha kos og oppmerksomhet. Hvordag går ammingen?
det har jeg lurt på også [emoji6] hvordan underholde 2 åringen med en baby som henger i puppen 24/7?

termin 11.juni.. kjenner jeg begynner å bli litt utoømosig.. men samtidig er jeg litt skremt over at jeg plutselig skal få to små og ta meg av [emoji85] [emoji33]
 
Termin 5. Juni! Ja har vært lei leeeeeenge nå[emoji13] håper veldig på å få til amming denne gangen, men ser jo at det blir mere utfordringer i og med at vi har en 2 åring som også må ha kos og oppmerksomhet. Hvordag går ammingen?
Ammingen går egentlig veldig bra! Fikk melk utrolig raskt denne gangen og babyen er mye roligere enn storesøsteren så hun drikker mye bedre. Er sårt og sprenger noe som gjør at det er ubehagelig når storesøster blir litt for klengete når jeg ammer. Men er imponert over hvor flink storesøster er! Så langt er hun egentlig underholdt nok av selve ammingen. I går satt hun og passet på ammeinnlegget og løp og hentet papir og hjalp meg å tørke da det ble melkesøl :) Her om dagen skulle hun amme dukka si også [emoji28] Det går nok fint! Bruk de dagene dere har på barsel før dere drar hjem til travel hverdag! Her dro mannen hjem til storesøster etter 1,5 døgn, mens jeg og lillesøster ble et ekstra døgn. Det var godt! :)
 
Gràtulerer til alle gravide og til hope91 med tvillingene :)
Her kom lillebror i fjor sommer. Er 15 mnd mellom dem. Gikk veldig fint egentlig, da lillebror er en mye roligere type enn første! Har litt lyst på en til nå.. galskap kanskje haha!
 
Gràtulerer til alle gravide og til hope91 med tvillingene :)
Her kom lillebror i fjor sommer. Er 15 mnd mellom dem. Gikk veldig fint egentlig, da lillebror er en mye roligere type enn første! Har litt lyst på en til nå.. galskap kanskje haha!

Takk :D gratulerer selv
 
Fikk positiv test for 2 dager siden så 2-åringen blir nesten 3 før hun blir storesøster[emoji173]️
Det er en fin alder! Herlig! Gratulerer så mye! :)

Selv har frøkna en lillebror som er blitt hele 9 mnd nå. Planlegger en liten en til, forhåpentligvis i den tiden storesøster blir 4. :)
 
Det er en fin alder! Herlig! Gratulerer så mye! :)

Selv har frøkna en lillebror som er blitt hele 9 mnd nå. Planlegger en liten en til, forhåpentligvis i den tiden storesøster blir 4. :)

Takk! Jøss, da er du er driftig dame [emoji28]
Har blir det nok bare to barn, så nå skal jeg nyte og sette pris på hver eneste øyeblikk av denne graviditeten.
Forrige sv.skap var jeg så utålmodig, så nå skal jeg kose meg med magen[emoji4]
 
Back
Topp