Flere som venter?

Aprilbaby

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Flere som venter vår/sommerbaby? Har termin 5. Juni, veldig spent på hvordan hverdagen blir med en aktiv 2 åring og nyfødt! Amming gikk rett vesst sist og har sååååå lyst til å få det til denne gangen! Flere som vil dele?
 
Flere som venter vår/sommerbaby? Har termin 5. Juni, veldig spent på hvordan hverdagen blir med en aktiv 2 åring og nyfødt! Amming gikk rett vesst sist og har sååååå lyst til å få det til denne gangen! Flere som vil dele?
jeg venter juni-bebis, og har en fra før født april 2015. er veldig spent på hvordan det blir [emoji85] tror mini her kommer til å få seg livet sjokk stakkars! har dere 'fortalt' det til 2 åringen?
 
Nei heldigvis ikkje ;) :p lillebror kom allerede 1.7.16 :) så baby stopp ei god stund (om ikkje heilt stopp) ;)
Krysser fingrer for at amminga funker for deg denne gangen. :)
 
Venter en lillesøster i april :) Veldig spent på hvordan det blir! I starten var det vel nesten mer skrekk enn fryd, men nå begynner jeg å glede meg! Vi hadde problem med at storesøster var svært urolig og omtrent ikke sov hverken dag eller natt så krysser virkelig fingrene for at nestemann har hakket bedre sovehjerte! Og er selvfølgelig spent på hvordan mammadalten takler å måtte dele på oppmerksomheten. Heldigvis er hun veldig interessert i babyer og skal bort å kose med alle babyer hun ser selv på butikken :)
 
jeg venter juni-bebis, og har en fra før født april 2015. er veldig spent på hvordan det blir [emoji85] tror mini her kommer til å få seg livet sjokk stakkars! har dere 'fortalt' det til 2 åringen?

Oj akkurat samme som til oss! Nei jeg har på et vis ikke funnet ut hvordan jeg skal fortelle det/introdusere det for han enda. Prøver av og til å si "lillesøster/lillebror i magen" når han kommer å skal sitte i fang osv men blir litt tafatt forsøk hehe. Tips til hvordan man gjør det?
 
Oj akkurat samme som til oss! Nei jeg har på et vis ikke funnet ut hvordan jeg skal fortelle det/introdusere det for han enda. Prøver av og til å si "lillesøster/lillebror i magen" når han kommer å skal sitte i fang osv men blir litt tafatt forsøk hehe. Tips til hvordan man gjør det?

Håper dere får en rolig sovebaby da[emoji106][emoji106] aprilgutten vår sov godt fram til 7-8 mnd. Kunne sove hele nettene og sovnet på et par minutter, men det et mye tull etter BHG start, mye sykdom og uro på nettene. Håpet det roer seg litt før nyvidunderet kommer!
 
Nei heldigvis ikkje ;) :p lillebror kom allerede 1.7.16 :) så baby stopp ei god stund (om ikkje heilt stopp) ;)
Krysser fingrer for at amminga funker for deg denne gangen. :)

Oi kan tenke meg det ble litt travelt? Men så mye glede de får av hverandre fremover da[emoji173][emoji173]
 
Vi fikk lillebror i september i fjor! Føler det har landet veldig nå først. Så husk at det blir bedre :D Litt ulikt kaliber denne gutten da. Første var prakteksemplar. [emoji14]
 
Oj akkurat samme som til oss! Nei jeg har på et vis ikke funnet ut hvordan jeg skal fortelle det/introdusere det for han enda. Prøver av og til å si "lillesøster/lillebror i magen" når han kommer å skal sitte i fang osv men blir litt tafatt forsøk hehe. Tips til hvordan man gjør det?
Hehe.. nei.. har faktisk ikke peiling.. 2åringen (snart i allefall) leker mye med dokker og er generelt opptatt av bebier, men tror baby i magen blir litt for abstrakt [emoji6] kanskje det blir enklere når magen blir stor og bevegelsene fra lillesøster mer tydlig? ikke vet jeg... blir vel tidenes sjokk uansett [emoji85]
 
Her er magen stor og bevegelsene tydelige, men føler ikke det gjør hun skjønner så mye mer.. Men hun sier mamma baby i magen da. Tidenes sjokk blir det nok!!
 
Flere som venter vår/sommerbaby? Har termin 5. Juni, veldig spent på hvordan hverdagen blir med en aktiv 2 åring og nyfødt! Amming gikk rett vesst sist og har sååååå lyst til å få det til denne gangen! Flere som vil dele?

Nei men venter tvillinger om noen uker :D blir heftig
 
Jeg skal ha i mai :) virker ikke som kommende storesøster skjønner at det er baby på vei, så det blir hun vell overrasket over [emoji14]
 
Flere som venter vår/sommerbaby? Har termin 5. Juni, veldig spent på hvordan hverdagen blir med en aktiv 2 åring og nyfødt! Amming gikk rett vesst sist og har sååååå lyst til å få det til denne gangen! Flere som vil dele?

Vi venter også nr 2. Har termin 20. juni :) Sitter med akkurat de samme tankene som deg, både om hvordan den nye hverdagen blir og hvordan ammingen skal gå denne gangen. Håper det går bedre enn sist :)
 
Back
Topp