Flere som sniker innom her nå?

Hei [emoji4] Lurer meg inn her med foreløpig termin 2 juni [emoji173]️ Å gratulere til dere andre med graviditeten [emoji16]
 
Last edited:
Håper det :D Jeg tok clearblue ukesindikator i går kveld men sto ikke gravid, kan det være for tidlig at denne skal slå ut? Er 10 dpo å skal ha mensen til torsdag
Bør helst ta på morgenurin når man tester før IKM (ikke kommende mens) og så spørs det om clearbluen var 10 eller 25 ml/u - bør helst bruke 10 ml/u før IKM ihvertfall :) du kan jo ta en ny om to dager da hcg dobles annenhver dag :)

Ser forresten at du fant vi som prøver forumet,men håper du får være på april gruppa istedet❤
 
Bør helst ta på morgenurin når man tester før IKM (ikke kommende mens) og så spørs det om clearbluen var 10 eller 25 ml/u - bør helst bruke 10 ml/u før IKM ihvertfall :) du kan jo ta en ny om to dager da hcg dobles annenhver dag :)

Ser forresten at du fant vi som prøver forumet,men håper du får være på april gruppa istedet❤
Kanskje litt lettere å få flere svar på en gruppe der det er fler også, men setter prost på at du svarte å jeg altså ❤️
 
Har kjøpt inn 2 tidlige digitale for en stund siden og synes det er synd å ikke kunne få brukt de opp, så i morra ryker det en bare for å dobbeltsjekke :D
Har ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid, det er en stund siden sist.. men gud jeg gleder meg til 12 uker og jeg kan fortelle nyheten :)
Det som er greit med å være gravid nå er at man trenger ikke legge skjul på det når julebord sesongen kommet, da er de tidlige mnd over :)
Flere her som har barn fra før?
 
Hei! Jeg fikk tydelig positiv test på clearblue i dag, to dager før ikm. Prøvd i 9 mnd. Har lest disse forumene opp og ned, og endelig kan jeg få være med her :) så nå håper jeg det klamrer seg fast!
 
Har kjøpt inn 2 tidlige digitale for en stund siden og synes det er synd å ikke kunne få brukt de opp, så i morra ryker det en bare for å dobbeltsjekke :D
Har ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid, det er en stund siden sist.. men gud jeg gleder meg til 12 uker og jeg kan fortelle nyheten :)
Det som er greit med å være gravid nå er at man trenger ikke legge skjul på det når julebord sesongen kommet, da er de tidlige mnd over :)
Flere her som har barn fra før?


Gratulerer så mye Forstår absolutt hva du mener. Føles ut som en evighet å vente med å fortelle det til familie og venner. Vi har to barn fra før, der yngste er 9 år. Så føles som dette er nytt igjen❤
 
Har kjøpt inn 2 tidlige digitale for en stund siden og synes det er synd å ikke kunne få brukt de opp, så i morra ryker det en bare for å dobbeltsjekke :D
Har ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid, det er en stund siden sist.. men gud jeg gleder meg til 12 uker og jeg kan fortelle nyheten :)
Det som er greit med å være gravid nå er at man trenger ikke legge skjul på det når julebord sesongen kommet, da er de tidlige mnd over :)
Flere her som har barn fra før?

Jeg har 2 gutter fra før [emoji4]
 
Gratulerer så mye til alle som er gravide og får en juni baby :Heartred. Håpet på det jeg og men pga resultat fra utredning og beskjed om å prøve ivf så blir det nok ingen juni baby på meg. Så krysser fingrene for at ivf funker neste syklus og at det blir en juli baby :)
 
Back
Topp