Januarjente17Oktobergutt19
Forelsket i forumet
GratulererJeg tok test i dag, uten å egentlig være klar over at jeg var gravid. Vi har vært prøvere siden desember 2014, så endelig fikk jeg en positiv graviditetstest som viste 3 uker på vei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererJeg tok test i dag, uten å egentlig være klar over at jeg var gravid. Vi har vært prøvere siden desember 2014, så endelig fikk jeg en positiv graviditetstest som viste 3 uker på vei
Så fæltIngen juni baby her i gården. Spontanaborterer nå. Tøffere enn jeg hadde trodd! Dette er min første SA, hadde en MA i 2014. Men fikk en gutt i 2016 ❤
GratulereBekreftet gravid med digital i dag Foreløpig termin er 3. Juni ❤
Den ser positiv ut!Vis vedlegget 275667 Hei alle sammen Noen som kan hjelpe meg å prøve å tolke en strimmel test?
Håper det Jeg tok clearblue ukesindikator i går kveld men sto ikke gravid, kan det være for tidlig at denne skal slå ut? Er 10 dpo å skal ha mensen til torsdagDen ser positiv ut!
Bør helst ta på morgenurin når man tester før IKM (ikke kommende mens) og så spørs det om clearbluen var 10 eller 25 ml/u - bør helst bruke 10 ml/u før IKM ihvertfall du kan jo ta en ny om to dager da hcg dobles annenhver dagHåper det Jeg tok clearblue ukesindikator i går kveld men sto ikke gravid, kan det være for tidlig at denne skal slå ut? Er 10 dpo å skal ha mensen til torsdag
Kanskje litt lettere å få flere svar på en gruppe der det er fler også, men setter prost på at du svarte å jeg altsåBør helst ta på morgenurin når man tester før IKM (ikke kommende mens) og så spørs det om clearbluen var 10 eller 25 ml/u - bør helst bruke 10 ml/u før IKM ihvertfall du kan jo ta en ny om to dager da hcg dobles annenhver dag
Ser forresten at du fant vi som prøver forumet,men håper du får være på april gruppa istedet❤
Gratulerer så myeHei! Jeg fikk tydelig positiv test på clearblue i dag, to dager før ikm. Prøvd i 9 mnd. Har lest disse forumene opp og ned, og endelig kan jeg få være med her så nå håper jeg det klamrer seg fast!
Gratulerer så myeHei! Jeg fikk tydelig positiv test på clearblue i dag, to dager før ikm. Prøvd i 9 mnd. Har lest disse forumene opp og ned, og endelig kan jeg få være med her så nå håper jeg det klamrer seg fast!
Har kjøpt inn 2 tidlige digitale for en stund siden og synes det er synd å ikke kunne få brukt de opp, så i morra ryker det en bare for å dobbeltsjekke
Har ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid, det er en stund siden sist.. men gud jeg gleder meg til 12 uker og jeg kan fortelle nyheten
Det som er greit med å være gravid nå er at man trenger ikke legge skjul på det når julebord sesongen kommet, da er de tidlige mnd over
Flere her som har barn fra før?
Har kjøpt inn 2 tidlige digitale for en stund siden og synes det er synd å ikke kunne få brukt de opp, så i morra ryker det en bare for å dobbeltsjekke
Har ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid, det er en stund siden sist.. men gud jeg gleder meg til 12 uker og jeg kan fortelle nyheten
Det som er greit med å være gravid nå er at man trenger ikke legge skjul på det når julebord sesongen kommet, da er de tidlige mnd over
Flere her som har barn fra før?