Flere som sniker innom her nå?

Gratulerer så mye! Har selv fått positiv test, så beregnet termin (i følge appen) er mellom 31 mai til 2 juni 2019❤️

Fikk positiv test i går, men er tidlig ennå :) skal svi av en digital i morra :p om denna sitter har jeg termin ca 3 juni :D
Gratulerer og velkommen, artig at dere begynner å dukke opp. Elsker at jeg kan følge dere fra start til slutt! :-D

Hei allesammen:) fikk nettopp en positiv billigtest på ettermiddagsurin. Det er enda veldig tidlig, kun 9 dpo, så håper at testene de neste dagene blir sterkere. Hvis dette er på «ordentlig» får jeg termin ca 3. juni. Krysser alt jeg har!

Last edited:
Første gang jeg har logget inn her, så håper jeg får det til.
Var så klar for positiv graviditetstest idagtidlig, men pur negativ :/ Siden el har jeg gårt med et belte av murringen både i underliv og korsrygg, glømsk, treig mage, ømme pupper..Noen som har fått postiv test 2-3 dager etter den var negativ? Eller er det for kort tid? Skal ha mens i helga.

Last edited:
Hei :)
Fikk en udiskutabel positiv test i dag (teststreken var nesten sterkere enn kontrollstreken).

Ble operert for en ex.u. i august, og har ikke hatt mens etter den. Så jeg har ikke noe grunnlag for å vite hvordan syklusen min er nå, og aner heller ikke hvor langt jeg er på vei! Men jeg har tatt utgangspunkt i datoene for sengevals:Heartpink, og trooor det blir tidlig i juni. Evt i mai, men da får jeg heller flytte meg etter hvert ;)

Håper det er på riktig side av livmor denne gangen.
Er så artig å henge på terminforum :)

Ja, vi gleder oss veldig! Første gang for meg, så det er mye å sette seg inn i

Hei :)
Fikk en udiskutabel positiv test i dag (teststreken var nesten sterkere enn kontrollstreken).

Ble operert for en ex.u. i august, og har ikke hatt mens etter den. Så jeg har ikke noe grunnlag for å vite hvordan syklusen min er nå, og aner heller ikke hvor langt jeg er på vei! Men jeg har tatt utgangspunkt i datoene for sengevals:Heartpink, og trooor det blir tidlig i juni. Evt i mai, men da får jeg heller flytte meg etter hvert ;)

Håper det er på riktig side av livmor denne gangen.
Er så artig å henge på terminforum :)

Gratulerer so mykje :Heartbigred:Heartpink:Heartpink:Heartblue

Første gang jeg har logget inn her, så håper jeg får det til.
Var så klar for positiv graviditetstest idagtidlig, men pur negativ :/ Siden el har jeg gårt med et belte av murringen både i underliv og korsrygg, glømsk, treig mage, ømme pupper..Noen som har fått postiv test 2-3 dager etter den var negativ? Eller er det for kort tid? Skal ha mens i helga.

Kan godt hende du får positiv test når det har gått noen dager :-)
Men nr 2 fikk jeg ikke positiv test før dagen etter forventet mens :-)

Jeg er såååå innstilt på at spiren skal sitte denne mnd sånn at jeg kan komme inn her med termin 11.juni :p
Flere enn meg?

Noe gira på å tilhøre et terminforum igjen, sist ble bare knappe 2 uker...
IMG_20180920_094721.jpg IMG_20180920_094721.jpg sniker innom. Tok en clearblue early i dag som det vertfall er en svak strek på. Må nok kjøpe en digital å ta menstermin er 5 juni hvis jeg faktisk er gravid da.

Kan godt hende du får positiv test når det har gått noen dager :)
Men nr 2 fikk jeg ikke positiv test før dagen etter forventet mens :)

Fikk blødning nå..Så får se om det bare er en ufarlig liten blødning eller spontanabort. For jeg er helt sikker på at jeg er/var gravid!

Back
Topp