Gratulererer!
Gratulerer so mykje

Håper eg og får positiv test

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulererer!

Hei! Da sniker jeg meg innom etter en klinkende klar test i dag! Krysser fingrene for at om det er friskt, så holder det seg på plass til 2.juni![]()
Gratulerer så mye! Har selv fått positiv test, så beregnet termin (i følge appen) er mellom 31 mai til 2 juni 2019![]()
Velkommen og gratulerer!! Gleder meg til å se mere fra deg!Hei! Da sniker jeg meg innom etter en klinkende klar test i dag! Krysser fingrene for at om det er friskt, så holder det seg på plass til 2.juni![]()
Gratulerer og velkommen! Gleder meg til å følge deg igjennom 9 måneder!Fikk positiv test i går, men er tidlig ennåskal svi av en digital i morra
om denna sitter har jeg termin ca 3 juni
![]()
Velkommen og gratulerer! Blir stas dette :-DGratulerer så mye! Har selv fått positiv test, så beregnet termin (i følge appen) er mellom 31 mai til 2 juni 2019![]()
Gratulerer og velkommen, artig at dere begynner å dukke opp. Elsker at jeg kan følge dere fra start til slutt! :-DFikk positiv test i går, men er tidlig ennåskal svi av en digital i morra
om denna sitter har jeg termin ca 3 juni
![]()
Gratulerer so mykje <3Hei! Da sniker jeg meg innom etter en klinkende klar test i dag! Krysser fingrene for at om det er friskt, så holder det seg på plass til 2.juni![]()
, og trooor det blir tidlig i juni. Evt i mai, men da får jeg heller flytte meg etter hvert Hei
Fikk en udiskutabel positiv test i dag (teststreken var nesten sterkere enn kontrollstreken).
Ble operert for en ex.u. i august, og har ikke hatt mens etter den. Så jeg har ikke noe grunnlag for å vite hvordan syklusen min er nå, og aner heller ikke hvor langt jeg er på vei! Men jeg har tatt utgangspunkt i datoene for sengevals, og trooor det blir tidlig i juni. Evt i mai, men da får jeg heller flytte meg etter hvert
Håper det er på riktig side av livmor denne gangen.
Er så artig å henge på terminforum![]()

Første gang jeg har logget inn her, så håper jeg får det til.
Var så klar for positiv graviditetstest idagtidlig, men pur negativ :/ Siden el har jeg gårt med et belte av murringen både i underliv og korsrygg, glømsk, treig mage, ømme pupper..Noen som har fått postiv test 2-3 dager etter den var negativ? Eller er det for kort tid? Skal ha mens i helga.
Jeg er såååå innstilt på at spiren skal sitte denne mnd sånn at jeg kan komme inn her med termin 11.juni
Flere enn meg?
Noe gira på å tilhøre et terminforum igjen, sist ble bare knappe 2 uker...
sniker innom. Tok en clearblue early i dag som det vertfall er en svak strek på. Må nok kjøpe en digital å ta menstermin er 5 juni hvis jeg faktisk er gravid da.Åj den så positiv ut ja! GratulererVis vedlegget 275374 Vis vedlegget 275374 sniker innom. Tok en clearblue early i dag som det vertfall er en svak strek på. Må nok kjøpe en digital å ta menstermin er 5 juni hvis jeg faktisk er gravid da.
Takk! Jeg tror det ikke før jeg har tatt en digital uansett vet ikke om jeg klarer vente til i morgen...Åj den så positiv ut ja! Gratulerer![]()
Kan godt hende du får positiv test når det har gått noen dager
Men nr 2 fikk jeg ikke positiv test før dagen etter forventet mens![]()