Gratulererer!
Gratulerer so mykje
Håper eg og får positiv test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulererer!
Hei! Da sniker jeg meg innom etter en klinkende klar test i dag! Krysser fingrene for at om det er friskt, så holder det seg på plass til 2.juni
Gratulerer så mye! Har selv fått positiv test, så beregnet termin (i følge appen) er mellom 31 mai til 2 juni 2019
Velkommen og gratulerer!! Gleder meg til å se mere fra deg!Hei! Da sniker jeg meg innom etter en klinkende klar test i dag! Krysser fingrene for at om det er friskt, så holder det seg på plass til 2.juni
Gratulerer og velkommen! Gleder meg til å følge deg igjennom 9 måneder!Fikk positiv test i går, men er tidlig ennå skal svi av en digital i morra om denna sitter har jeg termin ca 3 juni
Velkommen og gratulerer! Blir stas dette :-DGratulerer så mye! Har selv fått positiv test, så beregnet termin (i følge appen) er mellom 31 mai til 2 juni 2019
Gratulerer og velkommen, artig at dere begynner å dukke opp. Elsker at jeg kan følge dere fra start til slutt! :-DFikk positiv test i går, men er tidlig ennå skal svi av en digital i morra om denna sitter har jeg termin ca 3 juni
Gratulerer so mykje <3Hei! Da sniker jeg meg innom etter en klinkende klar test i dag! Krysser fingrene for at om det er friskt, så holder det seg på plass til 2.juni
Hei
Fikk en udiskutabel positiv test i dag (teststreken var nesten sterkere enn kontrollstreken).
Ble operert for en ex.u. i august, og har ikke hatt mens etter den. Så jeg har ikke noe grunnlag for å vite hvordan syklusen min er nå, og aner heller ikke hvor langt jeg er på vei! Men jeg har tatt utgangspunkt i datoene for sengevals, og trooor det blir tidlig i juni. Evt i mai, men da får jeg heller flytte meg etter hvert
Håper det er på riktig side av livmor denne gangen.
Er så artig å henge på terminforum
Første gang jeg har logget inn her, så håper jeg får det til.
Var så klar for positiv graviditetstest idagtidlig, men pur negativ :/ Siden el har jeg gårt med et belte av murringen både i underliv og korsrygg, glømsk, treig mage, ømme pupper..Noen som har fått postiv test 2-3 dager etter den var negativ? Eller er det for kort tid? Skal ha mens i helga.
sniker innom. Tok en clearblue early i dag som det vertfall er en svak strek på. Må nok kjøpe en digital å ta menstermin er 5 juni hvis jeg faktisk er gravid da.Jeg er såååå innstilt på at spiren skal sitte denne mnd sånn at jeg kan komme inn her med termin 11.juni
Flere enn meg?
Noe gira på å tilhøre et terminforum igjen, sist ble bare knappe 2 uker...
Åj den så positiv ut ja! GratulererVis vedlegget 275374 Vis vedlegget 275374 sniker innom. Tok en clearblue early i dag som det vertfall er en svak strek på. Må nok kjøpe en digital å ta menstermin er 5 juni hvis jeg faktisk er gravid da.
Takk! Jeg tror det ikke før jeg har tatt en digital uansett vet ikke om jeg klarer vente til i morgen...Åj den så positiv ut ja! Gratulerer
Kan godt hende du får positiv test når det har gått noen dager
Men nr 2 fikk jeg ikke positiv test før dagen etter forventet mens