Flere som sniker innom her nå?

Selda

Glad i forumet
Jeg er såååå innstilt på at spiren skal sitte denne mnd sånn at jeg kan komme inn her med termin 11.juni :p
Flere enn meg?

Noe gira på å tilhøre et terminforum igjen, sist ble bare knappe 2 uker...
 
Jeg er såååå innstilt på at spiren skal sitte denne mnd sånn at jeg kan komme inn her med termin 11.juni :p
Flere enn meg?

Noe gira på å tilhøre et terminforum igjen, sist ble bare knappe 2 uker...

Er det på sin plass med en gratulasjon, eller er det litt tidlig enda? :D
 
Jeg er såååå innstilt på at spiren skal sitte denne mnd sånn at jeg kan komme inn her med termin 11.juni :p
Flere enn meg?

Noe gira på å tilhøre et terminforum igjen, sist ble bare knappe 2 uker...
Hahahahaha måtte inn å se jeg og, men kanskje først få EL...kun CD5...bra det ikke bare er meg.....hehe
 
Jeg er såååå innstilt på at spiren skal sitte denne mnd sånn at jeg kan komme inn her med termin 11.juni :p
Flere enn meg?

Noe gira på å tilhøre et terminforum igjen, sist ble bare knappe 2 uker...
Jeg og:bag: :rolleyes:Bare på CD9.. juni er helt perfekt for en terminspire! Håååper!!
 
Jeg er såååå innstilt på at spiren skal sitte denne mnd sånn at jeg kan komme inn her med termin 11.juni :p
Flere enn meg?

Noe gira på å tilhøre et terminforum igjen, sist ble bare knappe 2 uker...
Håper virkelig du blir værende! Hadde vært kjekt å få første inn allerede nå :)
 
Det håper jeg og. Men, tar kanskje litt hardt i når jeg er på CD1 i PP2,
MEN, jeg krysser fingrene. Har ei jente født 30. juni i 2013. Da fant jeg ut at jeg var 4 uker på vei 24. oktober.
Og denne PP har jeg EL 24. september cirka. Så hadde vært ekstra stas :)
Isåfall hadde termin blitt ca .. 22./23. juni <3
 
Jeg vil inn her også! Jeg mistet i juli når jeg hadde termin i februar så nå prøver vi igjen så da blir termin rundt 11-15 juni om det sitter disse dagene.. krysser fingrene for oss alle
 
Håper eg også kommer inn her ❤️
Klarer ikkje å tenke på noko annet. Har ei som er født i mai 2013 ❤️ Og ønsker seg veldig en liten vesle bror eller søster :)
Min EL er 20, me prøver so berre det
 
Jeg vil inn her også! Jeg mistet i juli når jeg hadde termin i februar så nå prøver vi igjen så da blir termin rundt 11-15 juni om det sitter disse dagene.. krysser fingrene for oss alle

Meinte sjølvsagt ikkje at det er morsomt med den emojien, eg er litt ny på dette her.
Håper spiren sitter ❤️
 
Meinte sjølvsagt ikkje at det er morsomt med den emojien, eg er litt ny på dette her.
Håper spiren sitter ❤️
Null problem :)

Jeg har også ett barn som er født i 2013 men han vil ikke ha søsken.. men tror han vil bli glad når det blir :) håper vi alle får komme inn her ❤️
 
Null problem :)

Jeg har også ett barn som er født i 2013 men han vil ikke ha søsken.. men tror han vil bli glad når det blir :) håper vi alle får komme inn her ❤️
Det vil han nok ❤️
Masse lykke til med prøvingen :)
 
Håper jeg ser dere alle her inne! og flere til etterhvert!
 
Back
Topp