Tusen takk for det Og lykke til selv. Håpe det blir des. bebisWow! Gratulerer!!! så utrolig gøy! Håper du får et fint svangerskap og nyter det! Masse lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for det Og lykke til selv. Håpe det blir des. bebisWow! Gratulerer!!! så utrolig gøy! Håper du får et fint svangerskap og nyter det! Masse lykke til!
Masse lykke til er på vår første pp etter MA uke 7 (egget festet seg ikke så ingen utvikling etter uke 3)Hurra, Synnøve! Nå begynner vi prøvingen på lillebror/-søster også, cd1 i dag. Spennende!!
Hurra jaHurra, Synnøve! Nå begynner vi prøvingen på lillebror/-søster også, cd1 i dag. Spennende!!
Så spennende Lykke tilDa har jeg kasta pillebrettet. Men, kjenner jeg syklusen min rett er det en stund til tanta dukker opp og at den er stabil etc. Vi får smøre oss med tålmodighet og tro at det kanskje blir et stk småsøsken til gutten vår et stykke ut i neste år.
masse lykke tilDa er vi også prøvere! Litt skummelt, men mest gøy! Dette blir vår nr 3.
Takk! Og masse lykke til dere også!masse lykke til
Er veldig nervøs og spent nå syklusdag 22. TakkTakk! Og masse lykke til dere også!
Spennende! Tvi tviEr veldig nervøs og spent nå syklusdag 22. Takk
Tusen takk starter vel med crinone etter hvert. Startet med albyl e nåSpennende! Tvi tvi