Ja, ting kan ta tid :/ spennende!Her fortsetter vi nå å prøve. Tar sin tid...
Våknet med veldig halsbrann i går. tegn mon tro?? Hmm.ikke like gale i dag da.
Venter mensen til uken, 19/20. Så får vi se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ting kan ta tid :/ spennende!Her fortsetter vi nå å prøve. Tar sin tid...
Våknet med veldig halsbrann i går. tegn mon tro?? Hmm.ikke like gale i dag da.
Venter mensen til uken, 19/20. Så får vi se.
Det skjønner jeg<3Kjempe glad for det
Det kan det...Ja, ting kan ta tid :/ spennende!
masse lykke tilDet kan det...
Vi får nå se om mensen dukker opp til uken eller ikke
Takk takkmasse lykke til
Etter er fryktelig lang syklus på 60 dager. Ble så lang pga min MA men fikk blødning idag. Så da er vi klare for ny prøveperiode og postive denne gangen trodde jeg hadde infeksjon for hatt grusome magesmerter idag ... Starter med crinone og albyl e om 13 dager tatt i bruk cbf også for første gang. Så nå er vi spent! Dette må bare gå bra neste gang og håper jo kjempe masse! <3
ja og det er verdt all prøving! <3 tusen takk og lykke til deg ogsåMå prøve være positive ja Går til slutt vettu<3<3 Lykke til.
Takk takk Blir spennende denne uken her om mensen kommer elr ikke altså.ja og det er verdt all prøving! <3 tusen takk og lykke til deg også
Korleis går det med ikm? spennandeTakk takk Blir spennende denne uken her om mensen kommer elr ikke altså.
Har hatt noe halsbrann..
Skulle hatt den tors, og ikke kommet endaKorleis går det med ikm? spennande
Yay når skal du teste?Skulle hatt den tors, og ikke kommet enda
Har kjøpt test i dag, enten i morgen elr en av de nærmeste dagene.Yay når skal du teste?
Masse lykke til til deg!! Håper virkelig du lykkes snart! Hold motet oppe! Og det er nok lurt å holde seg borte fra sånne forum. Jeg ser selv at jeg blir stressa av det..Gratulerer Synnøve dere andre får holde liv i tråden. Trekker meg helt unna babyverden, baby og mamma grupper etter råd om dette og heller prater med de i min situasjon som jeg kjenner jeg er bare forbanna og har ingenting på slike grupper å gjøre da :/
Gratulerer Synnøve dere andre får holde liv i tråden. Trekker meg helt unna babyverden, baby og mamma grupper etter råd om dette og heller prater med de i min situasjon som jeg kjenner jeg er bare forbanna og har ingenting på slike grupper å gjøre da :/
Pos.test Blir nov.bebis. 30novHvordan gikk det med testing Synnøve?? Her drar ting ut. Har prøvd noen måneder nå, uten hell. Håper på denne syklusen. Kanskje en baby til jul?!
Wow! Gratulerer!!! så utrolig gøy! Håper du får et fint svangerskap og nyter det! Masse lykke til!Pos.test Blir nov.bebis. 30nov