Så spennendeMasse lykke til detskjønner det godt <3 jeg har ikke testet etter el siden november og graviditettest tok jeg i desember pga spotting. Hadde spotting nå og men brunt. Venter vel mens om 5 dager
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennendeMasse lykke til detskjønner det godt <3 jeg har ikke testet etter el siden november og graviditettest tok jeg i desember pga spotting. Hadde spotting nå og men brunt. Venter vel mens om 5 dager
![]()
Vi får seSå spennendejeg spottet brunt sist svangerskap. Kanskje det er et godt tegn
Lykke til! Krysser fingrene for deg!
SpennendeVi får sevar kun en dag
skal vel ha mens om 4 dager
tusen takk
masse lykke til hos deg
kjenner på at jeg vil være gravid :/
2 dager nå om jeg har lik syklusSpennendejeg ønsker også å være gravid. Kjenner meg veldig babysyk. Skal på jentetur i juni. Og da håper jeg at jeg må gå for de alkoholfrie drinkene. Det er målet
![]()
SpennendeIngen mens her enda...men den kommer nok![]()
Den kom dagen etter jeg skrev den innleggetSpennende![]()
Typisk detDen kom dagen etter jeg skrev den innlegget![]()
Så gøyBle oktober baby på meg igjenhadde håpet på sept/okt. Men ble slutten av okt, så skal være fornøyd med at jeg fikk viljen min
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Samme herNegativ test igjen ....
GratulererBle oktober baby på meg igjenhadde håpet på sept/okt. Men ble slutten av okt, så skal være fornøyd med at jeg fikk viljen min
![]()
Skjønner ingentingSamme herser dårlig ut for 2015..
Åhh, så gøy. Gratulerer så masseBle oktober baby på meg igjenhadde håpet på sept/okt. Men ble slutten av okt, så skal være fornøyd med at jeg fikk viljen min
hvordan går det med dere? <3
tenker det er greit å få "tømt" seg... venter og venter på å begynne å blø jeg da.
på torsdag ble det oppdaget MA skulle vært 6-7 uker men var max 3. så gyn ville dette skulle sette i gang av seg selv. men ingenting har skjedd enda....
bare venter på at mensen skal komme slik at det kommer ny el og jeg kan starte med crinone og albyl e nåskal ta dette og fragmin fra uke 5 med hyppig kontroller. er så glad jeg har gått privat jeg
![]()
Kjempe glad for detHuff, leit med MA.
Godt du får hjelp iallefall.![]()