Flere som skal prøve neste mnd? :)

mensen kom på dag 35 og hadde 33 forrige syklus :p heldigvis mistet vi ikke nå og en helt normal mensen da :)
 
idag er ikke en god dag for meg og jeg bare gråter og gråter...

føler så mye og kjenner så mye følelser :´( "glad" jeg er syk så jeg slipper å dra på jobben....
 
Ønsker dere lykke til :) må bare si at det har vært sykt tungt å gå gravid når jeg har vært hjemmeværende med Edvard. Hadde hatt lenger mellomrom mellom barna hadde jeg kunnet gjort valget om igjen. Har ikke hatt de verste sv.skap plagene, men det har vært nok. Heldigvis kommer lillesøster i morgen!! etter 10 dager på overtid denne gangen gitt. Lykke til med prøvingen enda en gang :)
Det kan jeg veldig godt forstå. Har tenkt på det mange ganger at det må være tungt å være gravid når førstemann er så liten. For hver måned blir de litt større og klarer litt mer selv. Du er jo kjempe god! Lykke til i morgen :) Så spennende :)
 
Ønsker dere lykke til :) må bare si at det har vært sykt tungt å gå gravid når jeg har vært hjemmeværende med Edvard. Hadde hatt lenger mellomrom mellom barna hadde jeg kunnet gjort valget om igjen. Har ikke hatt de verste sv.skap plagene, men det har vært nok. Heldigvis kommer lillesøster i morgen!! etter 10 dager på overtid denne gangen gitt. Lykke til med prøvingen enda en gang :)

Tusen takk:)
Det kan jeg godt forstå har vært slitsomt ja. Her har vi hele tiden ønsket to tette, men vi får nå se hvor tette de blir nå da:p
Så stas med lillesøster. Lykke til:)
 
Så trist :( kan tenke meg det gjør ekstra vondt å høre om gravide ja :/ håper det ordner seg snart for dere <3
jeg har ett hat og ett sinne, men snakket med andre i samme situasjon og det er helt vanlig! jeg har fått kontakt med nye venner i denne tiden og de vet virkelig hvordan det er <3 selv om de bor langt unna støtter jeg meg på de og ikke vennene rundt meg fordi de klarer ikke å være forsiktig når de åpner kjeften og bare sårer meg. de som forstår meg pratet jeg med dette om men det er kun fåtall venner. og de bor ikke rundt meg, men litt lenger bort
 
hvordan går det med prøvingen? :)
 
Jeg tror nok mensen kommer denne mnd og :) vi skal ta blodprøver på fredag og ny time om 2 uker og 6 dager :)
 
Ny måned, nye muligheter :) denne måneden har jeg bestemt meg for å holde meg borte fra eggløsningskalkulatorer og graviditetstester. Skal heller spandere en test hvis det går leeenge over tiden. Får se om jeg klarer det. Det er så spennende å teste. Men jeg er sykt lei av negative resultater :/
 
Ny måned, nye muligheter :) denne måneden har jeg bestemt meg for å holde meg borte fra eggløsningskalkulatorer og graviditetstester. Skal heller spandere en test hvis det går leeenge over tiden. Får se om jeg klarer det. Det er så spennende å teste. Men jeg er sykt lei av negative resultater :/
Masse lykke til det :) skjønner det godt <3 jeg har ikke testet etter el siden november og graviditettest tok jeg i desember pga spotting. Hadde spotting nå og men brunt. Venter vel mens om 5 dager :)
 
Back
Topp