Flere som skal prøve neste mnd? :)

Har "gode" dager nå så stikker innom får å spørre dere andre uten om Synnøve er blitt gravide? :) her er jeg på dag 15 og fikk høy på monitoren igår og idag !!! Men har jeg dårlig dager da stikker jeg fortere enn lynet. Har fått tilbake troen og veldig mye håp om at vi kan og det vil gå bra. Men vi vil ikke stresse og lar det ta den tiden det gjør. Men vi skal absolutt klare dette :)
 
Hurra, Synnøve! Nå begynner vi prøvingen på lillebror/-søster også, cd1 i dag. Spennende!!
Masse lykke til :) er på vår første pp etter MA uke 7 (egget festet seg ikke så ingen utvikling etter uke 3)
 
Takk, Synnøve og oktobermirakelet, og i lige måte!! :) god påske!
 
God påske :) takk, betyr mye :)
 
Da har jeg kasta pillebrettet. Men, kjenner jeg syklusen min rett er det en stund til tanta dukker opp og at den er stabil etc. Vi får smøre oss med tålmodighet og tro at det kanskje blir et stk småsøsken til gutten vår et stykke ut i neste år.
 
Da har jeg kasta pillebrettet. Men, kjenner jeg syklusen min rett er det en stund til tanta dukker opp og at den er stabil etc. Vi får smøre oss med tålmodighet og tro at det kanskje blir et stk småsøsken til gutten vår et stykke ut i neste år.
Så spennende :) Lykke til:)
 
Lykke til :)
 
Håper vi klarer å bli gravide på egenhånd nå :) siden vi har mistet såpass tidlig som det vi har gjort så vil vi få utredning i Sekundær barnløshet i juni. Noe jeg ikke håper skjer selvfølgelig :) nå skal det gå bra :D nå er det vår tur ! <3 fortjener det !!!!
 
God påske :)
 
da starter jeg med albyl-e i kveld :) krysser fingerne for lite neseblod ! men seff verdt det <3 blødde store klumper i nesen med natalia når jeg gikk på det og fragmin så :p
 
Back
Topp