Flere som skal på tul i morgen (24.11.16)

Hva ser man egentlig så tidlig? Jeg er så usikker på når vi skal bestille. Samboer vil gjerne se at det er i orden, men viktigst for meg å få sjekket nakkefold osv når det er lettere å se.
Jeg gjør det kun for å sjekke hjerte ellers er det ikke mye å se etter enda:p
Mistet i uke fem sist men gikk i tre uker med blødning før det ble gjort noe så vil dra tidlig sånn at jeg slipper å vente om det ikke skulle ha vært liv der:shy:
 
Ja jeg syns der er så koselig å se alle de små spirene å de glade innleggene fra stolte foreldre her inne:Heartred

Det er så stas! Og det er så hyggelig at fremover nå kommer det nesten hver dag! Neste uke er det min tur :happy:
Gleder meg til å høre om din opplevelse senere i dag:happy:
 
Neste uke er det min tur også. Neste fredag. Gleder meg veldig men er også veldig spent!
 
Lykke til til dere som skal på tul idag! Håper alle får se et bankende hjerte :) Hold oss oppdatert :D
 
Ett spm.. tar man med mannen på tul??:smiley-angelic006

Jeg skal ha min med på TUL. Han kan jo ikke kjenne symptomer eller spark slik som oss, så jeg tenker at han må få én måte å knytte seg bedre til barnet på. :p
 
Én baby og et bankende hjerte her også :-D satt til 9+0 i dag. livmora lå bakover så kom til å kjenne spark tidlig :) men ellers var det en stor muskelknute som kunne skape litt krøll under fødselen.... :-/
Greit å vite om det da :)

Trodde man kjente spark senere ved bakoverliggende livmor?
 
Hvis man vil :happy:
Mannen her var med på en ul i tillegg til OUL sist gang, men blir ikke med på tul neste uke.
Jeg skal ha min med på TUL. Han kan jo ikke kjenne symptomer eller spark slik som oss, så jeg tenker at han må få én måte å knytte seg bedre til barnet på. :p


Ja det er sikkert spesielt for kommende fedre å se livet som mor går å bærer å føler på sånnsett:) tror ikke jeg tørr å ta han med inn siden vi har mistet 2 ganger til nå ,ønsker ikke å se han så lei seg der og da.. vi får se.. :)
 
Min mann hadde ikke funnet seg i å ikke fått være med på ul, han blir like rørt som meg ❤
 
Skal helt i slutten av uke 12, så da blir det downstest igjen regner jeg med. Fikk det forrige gang også, er tatt inn pga økt risiko, men vet ikke helt om jeg anbefaler det. Gir egentlig ingen svar.
 
Én baby og et bankende hjerte her også :-D satt til 9+0 i dag. livmora lå bakover så kom til å kjenne spark tidlig :) men ellers var det en stor muskelknute som kunne skape litt krøll under fødselen.... :-/

Gratulerer :happy:
Og så gøy om du får kjenne spark tidlig :happy:
Skjønte ikke helt det med muskelknute, men om det er noe de vet om nå så sjekker de det vel fremover. Bedre å vite enn å få overraskelse under førsel:wideyed:
 
Ja jeg har ikke kjent noe selv men de så den veldig tydelig på UL. Og målte den og skrev ut bilde så de kunne følge med... første gang jeg har hørt om dét liksom :-D
 
Ja jeg har ikke kjent noe selv men de så den veldig tydelig på UL. Og målte den og skrev ut bilde så de kunne følge med... første gang jeg har hørt om dét liksom :-D

Har heller aldri hørt om det før. Men nå vet du og de det, så da blir du sikkert fulgt opp på det.
Det viktigste er å få sett det fine bankende hjertet :happy:
 
Back
Topp