Flere som skal på tul i morgen (24.11.16)

Nei, men skal på lørdag:)
 
Heldiggris :p Lykke til!! :D
 
Vi skal!! :eek: er skikkelig urolige nå begge to pga MA tidligere. Får angst av å tenke på nok en UL uten hjerteslag :( hvor langt er du på vei i morgen? :)
 
Vi skal!! :eek: er skikkelig urolige nå begge to pga MA tidligere. Får angst av å tenke på nok en UL uten hjerteslag :( hvor langt er du på vei i morgen? :)
Er redd for en ma her å, hadde en sa før denne graviditeten å er redd for alle disse små forkortelsene men ma er den jeg kanskje frykter mest:sorry:
Men holder moter oppe, er 7+6 i morgen, enn du?:happy:
 
Så spennende og gøy med alle disse tul'ene som kommer nå! Håper og tror at det blir den ene solskinnshistorien etter den andre:happy: gleder meg til å høre! :happy:
 
Hva ser man egentlig så tidlig? Jeg er så usikker på når vi skal bestille. Samboer vil gjerne se at det er i orden, men viktigst for meg å få sjekket nakkefold osv når det er lettere å se.
 
Hva ser man egentlig så tidlig? Jeg er så usikker på når vi skal bestille. Samboer vil gjerne se at det er i orden, men viktigst for meg å få sjekket nakkefold osv når det er lettere å se.
Er vel stort sett antall og at hjertet slår :)
 
Hva ser man egentlig så tidlig? Jeg er så usikker på når vi skal bestille. Samboer vil gjerne se at det er i orden, men viktigst for meg å få sjekket nakkefold osv når det er lettere å se.
Er ikke stort å se utenom hjertet som slår :p jeg skal på TUI på grunn av at sykehuset vil jeg skal ha det. Tror ikke jeg hadde giddi å dratt så tidlig hvis jeg ikke "måtte"
 
Back
Topp