Flere som skal på tul i morgen (24.11.16)

Har ikke mannen din sett deg avkledd før? :p hehe tipper mannen også syns det er stas å se et bankende hjerte :)
Haha ,morsom du;)
Bare tanken på å sitte i den stolen med mannen på siden av ,tror jeg ville syntes synn på han stakkar:joyful: han er så sjenert og tilbakeholden att jeg tviler for att han i det hele tatt hadde takket ja til det :smiley-ashamed005:joyful:
 
Min TUL var utvendig, men han har vært med på innvendig også, går helt fint! Han vil se og bli med på alt! :)
Det høres veldig lovende ut:) her tar de kun innvendig ul til man er bra langt på vei,tilogmed da jeg mistet i uke 18 skulle de på død og liv på innsiden å se nærmere... da ble jeg paff gitt:wideyed:
 
En innvendig ul er jo ti ganger bedre å være med på enn fødsel om man er redd for å vise seg i en sånn situasjon :p
 
En innvendig ul er jo ti ganger bedre å være med på enn fødsel om man er redd for å vise seg i en sånn situasjon :p
Om den var til meg så er det ikke meg det er fare med,men den stakkars mannen som ikke helt føler seg komfortabel med sånt:) en fødsel er helt klart noe annet der han ikke har noe valg uansett:)
 
Skal på lørdag siden jeg inn vet helt hvor langt jeg er på vei, og fikk ikke legetime før desember, så bestilte privat :p
 
Haha ,morsom du;)
Bare tanken på å sitte i den stolen med mannen på siden av ,tror jeg ville syntes synn på han stakkar:joyful: han er så sjenert og tilbakeholden att jeg tviler for att han i det hele tatt hadde takket ja til det :smiley-ashamed005:joyful:
Hehe så lenge han ikke vil selv så er det jo ikke noe problem :) man bestemmer jo selv :)
 
Hvordan skal det gå under fødsel om mannen ikke kan være med på innvendig ultralyd :eek:
En fødsel er jo noe helt annet altså,som jeg skrev lengre opp:) jeg har heller ikke født værken sittende eller liggende med noen av mine 3 barn så det blir nok en helt annen stilling denne gang også ;) men såmsakt er det ikke noe i veien for at han vil være med å se barnet komme til verden:p
 
Back
Topp