Mummitrollspiren
Elsker forumet
Flere en meg som skal å sjekke spiren sin i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende, grugleder meg sånnNei, men skal på lørdag
Går fort til lørdag skal du seI wish, men skal på lørdag da
Er redd for en ma her å, hadde en sa før denne graviditeten å er redd for alle disse små forkortelsene men ma er den jeg kanskje frykter mestVi skal!! er skikkelig urolige nå begge to pga MA tidligere. Får angst av å tenke på nok en UL uten hjerteslag hvor langt er du på vei i morgen?
Vi får tro det går fint! Jeg er bare 6+3, klarer ikke vente merEr redd for en ma her å, hadde en sa før denne graviditeten å er redd for alle disse små forkortelsene men ma er den jeg kanskje frykter mest
Men holder moter oppe, er 7+6 i morgen, enn du?
Skjønner jeg godtVi får tro det går fint! Jeg er bare 6+3, klarer ikke vente mer
Missuner deg tidspunktet, jeg har vært snill med jobb å tatt det etter arbeidstid så jeg har time kl 17Jaa jeg skal! Kl 12! Superspent!!
Spennende, grugleder meg sånn
Hvordan er det med deg?
Er vel stort sett antall og at hjertet slårHva ser man egentlig så tidlig? Jeg er så usikker på når vi skal bestille. Samboer vil gjerne se at det er i orden, men viktigst for meg å få sjekket nakkefold osv når det er lettere å se.
Er ikke stort å se utenom hjertet som slår jeg skal på TUI på grunn av at sykehuset vil jeg skal ha det. Tror ikke jeg hadde giddi å dratt så tidlig hvis jeg ikke "måtte"Hva ser man egentlig så tidlig? Jeg er så usikker på når vi skal bestille. Samboer vil gjerne se at det er i orden, men viktigst for meg å få sjekket nakkefold osv når det er lettere å se.
Ja det må detKjenner den følelsen! Grugleder meg selv.. Krysser fingrene for deg! Denne gangen må det bare gå bra
Ja jeg syns der er så koselig å se alle de små spirene å de glade innleggene fra stolte foreldre her inneSå spennende og gøy med alle disse tul'ene som kommer nå! Håper og tror at det blir den ene solskinnshistorien etter den andre gleder meg til å høre!