Flere som planlegger prøving etterhvert eller er ny som prøver?


Her skjer det... ingenting :confused005 Aldri sett så negative EL-tester jeg :p Ikke så mye som et stikk eller murring noe sted, lite til ingen utflod. Så er bare å smøre seg med tålmodighet tydeligvis.
Jeg har ikke testet etter el, men har hatt unormalt lite utflod disse 2 pp å ikke tydelig el utflod som jeg normalt har, så jeg var sikker på at det ikke var mulig at jeg var gravid å i dag fikk jeg to streker på testen:love7 Med det ene barnet brukte vi 40 pp før det klaffet så dette var en stor overaskelse:Heartred
 
Står mitt oppi et svangerskapsavbrudd. Så vi blir prøvere igjen. Skulle ønske vi kunne prøve med én gang. Men de anbefaler å vente minst én syklus :sad015 Håper syklusen blir normal og at syklusen kommer i gang ganske fort :arghh:
Ånei, ikke du og?!
 
Heisann! Ny her, og relativ ny prøver og. xsmile9
Vi er eit skeivt par, som er akkurat starta opp med IUI, den 2. November. Denne gongen er ikkje eg den gravide, men like hønemor som sist gong!

Har eit barn frå eit anna forhold, då med ein mann, og dette barnet vart til utan prøving, so denne prøve-, og ikkje minst ventetida er veldig uvant og nervepirrande!

Vi har kjøpt ein slik pakke med 3 forsøk på Hausken, håpar det sett seg iløpet av den perioden! Om ikkje kjem vi nok til å gå offentleg, men det er jo mykje lengre ventetid. :confused:
Velkommen! Å ett stort lykke til. Håper det klaffer fort :happy:
 
Hei. Venter eggløsning etter slutt på ppiller. Så er ganske fersk i gamet. Forventer ikke et mirakel de første mnd, da både syklus må stabiliseres og alderen jobber imot. Men har 3 stk fra før, så blir en bonus om vi får til en nr 4
 
Hei. Venter eggløsning etter slutt på ppiller. Så er ganske fersk i gamet. Forventer ikke et mirakel de første mnd, da både syklus må stabiliseres og alderen jobber imot. Men har 3 stk fra før, så blir en bonus om vi får til en nr 4
Samme her, venter også på EL etter pilleslutt :greet025 Hvor lenge siden er det du sluttet?
 
Samme her, venter også på EL etter pilleslutt :greet025 Hvor lenge siden er det du sluttet?
Husker ikke. Men trooor d er 14 dager nå på fredag. Men skal vel godt gjøres å komme rett i syklus
 
Samboer har vært veldig fram og tilbake ang prøving, eller han vil prøve men har vært usikker på når. Vi ble enig om desember/januar før jeg tok spiralen, men slik som det har vært med prisøkninger osv nå i det siste har han blitt ganske usikker igjen, som har gjort meg usikker. Meen nå satte vi oss ned og hadde en veldig god samtale om økonomi, eventuelt bilkjøp, nye utgifter som kommer og andre utgifter vi blir kvitt osv.. Det hjalp veldig for oss begge!:joyful: Han synes fortsatt det er litt skummelt men føler trygg og sikker på valget om en til, og vi ble enige om at fra 1 desember skal vi begynne prøvingen på nr 3:nailbiting: Kjenner jeg fikk skikkelig sommerfugler i magen nå! Ble plutselig så mye mer virkelig etter den samtalen, da det var han som foreslo desember så jeg vet at han er helt sikker:woot:
 
Ja, dette var skikkelig dritt. Har heldigvis fått mensen igjen, så her telles det ned til EL… jeg mista typ fire dager før offentlig tidlig ultralyd :sad015 :sorry:
Hjerteskjærende :sorry: Jeg følte hele veien at det var min tur til å oppleve noe vondt i forbindelse med svangerskap. Men tenkte aller mest på SA og MA… hadde liksom ikke tenkt på avvik og svangerskapsavbrudd.

Dere hopper ikke over en syklus, dere prøver igjen med én gang?
 
Hjerteskjærende :sorry: Jeg følte hele veien at det var min tur til å oppleve noe vondt i forbindelse med svangerskap. Men tenkte aller mest på SA og MA… hadde liksom ikke tenkt på avvik og svangerskapsavbrudd.

Dere hopper ikke over en syklus, dere prøver igjen med én gang?
Uff, så utrolig vondt! Jeg var veldig i tvil om jeg skulle ta NIPT eller ikke. Var nok avvik/ikke forenlig med liv her, mtp tidspunktet det døde på.

Joda, fikk mensen på mandag, nøyaktig 4 uker etter spontanaborten. Hadde rester, så ble anbefalt å vente. Skal til gyn mandag og sjekke at alt er ute, og om det er egg i modning.
 
Uff, så utrolig vondt! Jeg var veldig i tvil om jeg skulle ta NIPT eller ikke. Var nok avvik/ikke forenlig med liv her, mtp tidspunktet det døde på.

Joda, fikk mensen på mandag, nøyaktig 4 uker etter spontanaborten. Hadde rester, så ble anbefalt å vente. Skal til gyn mandag og sjekke at alt er ute, og om det er egg i modning.
Får man ikke tatt NIPT i en sånn situasjon? Eller ønsket du det ikke? Ikke svar om du synes det er vanskelig med slike spørsmål :Heartred

Okei, håper alt er som det skal :smiley-angelic001
 
Back
Topp