Flere som planlegger prøving etterhvert eller er ny som prøver?

Venter på mens en av de nærmeste dagene. Håper det kun blir 1 syklus til før vi hopper i det. Blir spennende! Så kanskje vi får sjansen i slutten av desember, kommer an på sykluslengden som varierer ganske mye . Flere som skal prøve ila des/jan?
Så spennende! Blir det første eller har dere noen fra før?
Tror vi begynner prøvingen i desember! Følger med på syklusen nå får så se når el er og tr kommer, men blir forhåpentligvis med i enten ikmgruppe 50, 51 eller 52:woot:
 
Venter på mens en av de nærmeste dagene. Håper det kun blir 1 syklus til før vi hopper i det. Blir spennende! Så kanskje vi får sjansen i slutten av desember, kommer an på sykluslengden som varierer ganske mye . Flere som skal prøve ila des/jan?
Har vært prøver siden sept-oktober i fjor, pause feb-juni i år. Blir nok å prøve til vi har en terminspire ev så setter vi en stopp i prøving fra desember 2023. Så har vel litt over ett år igjen før vi velger å si stopp :Heartred
 
Venter på mens en av de nærmeste dagene. Håper det kun blir 1 syklus til før vi hopper i det. Blir spennende! Så kanskje vi får sjansen i slutten av desember, kommer an på sykluslengden som varierer ganske mye . Flere som skal prøve ila des/jan?
Jeg må se når jeg er i syklus igjen, men planen er å prøve fra januar om eggløsning er igang igjen da (blir ikke så voldsom aktivt i starten, men kommer heller ikke til å forhindre noe).
 
Her er vi i gang med prøving på gravidiet nr 3! Har en gutt i himmelen og ei datter her fra før <3 datra mi er to, så på tide med et lillesøsken for henne å leke med nå! Begynte på letrozol denne runden, og er på syklusdag 5. så spennende å se hvor mange mnd før det klaffer :)
 
Venter på mens en av de nærmeste dagene. Håper det kun blir 1 syklus til før vi hopper i det. Blir spennende! Så kanskje vi får sjansen i slutten av desember, kommer an på sykluslengden som varierer ganske mye . Flere som skal prøve ila des/jan?

Spennende! Hvor lange sykluser pleier du ha?

Vi blir nok å ta kontakt med klinikk snart for å bruke en av eskimoene våre i jan/feb. Syklus er så langt på dag 50. Noen dager med lett spotting, men ikke noe mer enn det.
 
Venter på mens en av de nærmeste dagene. Håper det kun blir 1 syklus til før vi hopper i det. Blir spennende! Så kanskje vi får sjansen i slutten av desember, kommer an på sykluslengden som varierer ganske mye . Flere som skal prøve ila des/jan?
Vi skal prøve i desember :cool: I januar er mannen på sjøen på EL :/
 
Slenger meg på her :) "Ny" i så måte at vi begynte prøvingen i sommer, men får sjeldent lagt aksjer fordi vi har en 3 åring som våkner mye på kveld/natt og sovner inne hos oss til slutt :banghead: Tror vi er i PP3, vanskelig å telle når vi støtt mister fertile dager til våkennetter og samsoving:hilarious: Sånn for å virkelig gjøre ting enda vanskeligere, skal mannen begynne å jobbe skift:dead:

Førstemann kom 6 mnd etter p-pille slutt, hadde en MA inni der og spiren satt 2 mnd etter. Kjenner jeg begynner å bli stressa fordi jeg begynner å bli eldre, mini er 3,5 år og jeg vil helst prøve å få denne babyen i løpet av neste høst. Mest grunner bhg, og litt fordi jeg føler 5 års aldersforskjell er mye:confused: Første svangerskap og fødsel var krevende, så det er grunnen til at det har tatt tid for meg å bli klar. Nå er jeg overklar og skulle helst hatt baby i går:playful:

Mannen vet ingenting om antall tester jeg har, eller hvor altoppslukende det er. Og det tenker jeg like greit, redd han hadde trodd det hadde klikket for meg :p
 
Står mitt oppi et svangerskapsavbrudd. Så vi blir prøvere igjen. Skulle ønske vi kunne prøve med én gang. Men de anbefaler å vente minst én syklus :sad015 Håper syklusen blir normal og at syklusen kommer i gang ganske fort :arghh:
 
Er ikke ny som prøver. Men vi har prøvd 1 år nå på 2 mann. Og vi prøver fortsatt ❤️ Jeg har tempet og tatt el tester. Alltid el på cd 15 og 14 dagers lutealfase fant dog ut just at jeg hadde BV. Så tatt halve kuren nå. Og skal ta siste rest etter tr. Kanskje det har vært problemet?
 
Hiver meg med her:happy:Vi er i pp 2, ikm om 3 dager. Jeg har brukt å ha tydelig el slim, men det har jeg ikke hatt disse to månedene, så jeg skal gå til innkjøp av eltester og termometer å se om jeg får utslag før jeg kontakter lege. Måtte nettopp gjennom flere operasjoner for å fjerne spiral, så jeg håper ikke det har klusset til noe:sorry:
 
Last edited:
Står mitt oppi et svangerskapsavbrudd. Så vi blir prøvere igjen. Skulle ønske vi kunne prøve med én gang. Men de anbefaler å vente minst én syklus :sad015 Håper syklusen blir normal og at syklusen kommer i gang ganske fort :arghh:
:Heartred Skjønner godt hva du mener. Jeg fikk beskjed om å vente i to mnd etter en SA og det føltes som en halv evighet, der og da, nå er de over og det har egentlig gått fort. Krysser fingrene for at syklusen kommer på plass fort:Heartred
 
Er ikke ny som prøver. Men vi har prøvd 1 år nå på 2 mann. Og vi prøver fortsatt ❤️ Jeg har tempet og tatt el tester. Alltid el på cd 15 og 14 dagers lutealfase fant dog ut just at jeg hadde BV. Så tatt halve kuren nå. Og skal ta siste rest etter tr. Kanskje det har vært problemet?
Krysser fingrene for deg og at spiren snart sitter:Heartred
 
Står mitt oppi et svangerskapsavbrudd. Så vi blir prøvere igjen. Skulle ønske vi kunne prøve med én gang. Men de anbefaler å vente minst én syklus :sad015 Håper syklusen blir normal og at syklusen kommer i gang ganske fort :arghh:
Så tøft. Ville bare sende deg en klem:Heartred
 
Samboer lurte på hva jeg drev meg, (ehhh neida jeg bare sitter å ser på garn så jeg kan strikke matchende gensere til alle 3 barna våre, selv om vi bare har 2 og ikke har begynt prøvingen på nr 3), "neh ingenting spesielt":angelic::hilarious:
Jeg har hatt 12 bokser med barneklær stående på kjellerstua i 2 år til vår 3.barn samboer mente vi ikke skulle ha. Nå har han (med noe overtalelse) omsider kommet på andre tanker, så da var det greit jeg ikke solgte/ga bort alt da :p
 
Her skjer det... ingenting :confused005 Aldri sett så negative EL-tester jeg :p Ikke så mye som et stikk eller murring noe sted, lite til ingen utflod. Så er bare å smøre seg med tålmodighet tydeligvis.
 
Trodde jeg fikk mensen i forrige uke, men det var bare spotting en dag, ekstremt lett blødning i 2,5 dag (hadde ikke fylt ett bind på de dagene tilsammen) og så en halv dag med spotting igjen. Ferdig på lørdag, men har siden da hatt murringer nede i magen, og de er kraftigere i dag. Så da blir jeg usikker på om vi er i gang med pp1, eller om vi venter til jeg er sikker på at jeg har hatt mensen :p

Tok test på fredag, den var blenda!
 
Så spennende! Blir det første eller har dere noen fra før?
Tror vi begynner prøvingen i desember! Følger med på syklusen nå får så se når el er og tr kommer, men blir forhåpentligvis med i enten ikmgruppe 50, 51 eller 52:woot:
Vi skal prøve på nummer tre :joyful: Dette blir siste, så litt vemodig det også.
Så spennende! Kanskje vi kommer i sammen :cool:
Har vært prøver siden sept-oktober i fjor, pause feb-juni i år. Blir nok å prøve til vi har en terminspire ev så setter vi en stopp i prøving fra desember 2023. Så har vel litt over ett år igjen før vi velger å si stopp :Heartred
Pga alder da eller? Håper det klaffer for dere. Har dere fra før? Eller første nå?
Jeg må se når jeg er i syklus igjen, men planen er å prøve fra januar om eggløsning er igang igjen da (blir ikke så voldsom aktivt i starten, men kommer heller ikke til å forhindre noe).
Blir sikkert litt sånn for oss også. Men plutselig så tar det overhånd kjenner jeg meg selv:wacky:
Spennende! Hvor lange sykluser pleier du ha?

Vi blir nok å ta kontakt med klinikk snart for å bruke en av eskimoene våre i jan/feb. Syklus er så langt på dag 50. Noen dager med lett spotting, men ikke noe mer enn det.
Veldig varierende. Fra 30-45 ca.
Ååå, stas da. Kjedelig med lange sykluser, ass.. :Heartred
 
Heisann! Ny her, og relativ ny prøver og. xsmile9
Vi er eit skeivt par, som er akkurat starta opp med IUI, den 2. November. Denne gongen er ikkje eg den gravide, men like hønemor som sist gong!

Har eit barn frå eit anna forhold, då med ein mann, og dette barnet vart til utan prøving, so denne prøve-, og ikkje minst ventetida er veldig uvant og nervepirrande!

Vi har kjøpt ein slik pakke med 3 forsøk på Hausken, håpar det sett seg iløpet av den perioden! Om ikkje kjem vi nok til å gå offentleg, men det er jo mykje lengre ventetid. :confused:
 
Back
Topp