Flere som merker litt mage?

Oi, jeg merker ingenting enda og bruker fortsatt skinny jeans! 8+1 i dag, at magen ikke er direkte flat og pen lenger tror jeg heller skyldes litt crappy kosthold kombinert med redusert treningsmengde... Spent på når det begynner å vises sånn ordentlig!
 
Tja, jeg tror jeg bare innbiller meg det. Litt luft i magen også, så det er sikkert bare derfor..
 
Morgenbumpen i går (9+5). Jeg er tynn, da, så litt ekstra vekt legger seg veldig fort på magen. Skal vel heller ikke så mye til før noe med en størrelse tilsvarende grapefrukt eller større synes :think005
IMAG0773.jpg
 
Jeg har helt tydelig fått mage nå :angel8 er 11+5 i dag og i tillegg har jeg så å si vært gravid siden i fjor sommer siden vi mistet gutten vår ganske sent i forrige svangerskap. Så tror kroppen bare er i graviditetsmodus. Fikk ganske tidlig mage første gang også, men det er jo ikke babyen som jo er bitteliten så er vel bare luft og litt polstring som bygges opp:D er slank til vanlig.
 
Kommende storesøster på snart 5 syns hun ser mage :p selv ser jeg antydning. Er 11+4 i dag, og sist (nummer 2) kom den etter at jeg rundet 12 uker.
 
Jeg merket i kveld at det begynner å bli hardere nedi her, så tror den er på vei oppover nå. 9+5 i dag. Har byttet ut vanlige bukser med mammabukser, men det er fortsatt skinny jeans :D de fire kiloene jeg har gått opp har lagt seg på mage og i puppene, så ikke rart buksene er ubehagelige.
 
Jepp, i dag hadde jeg kul på magen før jeg tissa ❤️ 12+1. Har fått større mage ellers også, men jeg tror fortsatt det også er fordi jeg spiser som en hest :p Men noe er nok baby(ene) også ❤️
 
Er 8 uker og har ikke fått noe mage :facepalm:
 
God buksen er blitt byttet ut med joggebukser, ble så stramt til slutt at jeg gikk med åpen smekk. Så da ble joggebuksene funnet fram :) 11+2, annen gangs gravid
 
Absolutt ikke :p jeg la på meg såå mye ETTER jeg fødte sist, og jeg er dessverre større enn før jeg ble gravid sist :p
 
Back
Topp