Flere som merker litt mage?

Tatt i bruk mammabuksene fra forrige gang.. Er så kvalm så orker ingenting som klemmer:wacky: Er 9+0 i dag

Jeg er bare 5+4 og har allerde måttet ta i bruk noen gravid bukser og kjøpt meg nye joggebukser, jeg er så oppblåst at de vanlige buksene mine blir veldig ubehagelige og stramme over magen.

Jeg er 8+4 og har definitivt en liten babymage:love7 Jeg veier for lite til vanlig og har ikke greid å gå opp i vekt enda (til tross for en skikkelig innsats :P ) så det vises nok ganske godt hos meg. Oppblåstheten er borte også, så jeg kan ikke skjønne at det kan være noe annet!

Jeg orker ikke holde inn magen mer, men det er ikke noe babymage der, bare luft :P

Jeg fikk beskjed av mannen i dag at det vises godt på magen at jeg er gravid. Så da gjør det kanskje det da..

Alt for tidlig til meg for mage, blir min første så da kommer den ofte litt sent å? Gleder meg veldig til at det vises da :Heartred

Gleder meg sånn til skikkelig mage! 9+3 i dag. Førstegangs. Når kan man håpe at det begynner å vise? :)

Alt for tidlig til meg for mage, blir min første så da kommer den ofte litt sent å? Gleder meg veldig til at det vises da :Heartred
Gleder meg sånn til skikkelig mage! 9+3 i dag. Førstegangs. Når kan man håpe at det begynner å vise? :)
Litt forskjellig fra person til person, noen går ganske lenge uten at det syns i det hele tatt mens andre får mage forholdsvis tidlig. Jeg hadde mage rundt 3,5 mnd :)

Her har magen komt skikkelig rundt 4 - 5 mnd, men fra rundt 10 - 12 uker har jeg fått en liten "kul" helt nederst ved trusekanten. Denne vistes som regel om morgenen når jeg lå i senga på rygg, før jeg hadde tissa:happy: Etter jeg hadde tissa så forsvant kulen litt igjen:) Men alltid kjekt å legge hånden på kulen og faktisk se og kjenne at det vokser noe der inni.

Nå har jeg 3 svangerskap bak meg og det har satt sine spor på meg, så det tar nok litt tid før folk rundt klarer se at jeg er gravid;)

Er 10+2 idag, andregangs, og synes at magen vises litt vel mye til at det er så tidlig. Nesten så man begynner å tenke at det kan være to :bag:
Var litt oppblåst fra uke 6-8-ish med vekslende veldig stor og normal mage, men så gikk det over og magen var bare normal en stund. Men nå er kulen der hele døgnet (litt større på kveldstid, naturlig nok ) og magen har dessuten fått en helt annen form - den er nesten litt spiss nederst! o_O Usikker på om jeg bare skal ta ting som de kommer, eller snakke med jordmor og be om å få komme tidligere og høre etter hjertelyd(er). :nailbiting:

9+2 i dag, og nå begynne det å vises litt. Tror ikke jeg skal få i tettsittende overdel hvis jeg skal møte noen som ikke skal vite enda i allefall.. men så er det jo tredje svangerskap, 1,5 år siden forrige og to stk i magehuset også!

Sist gang, med nummer 2, poppet magen når jeg rundet 12 uker. Nå er jeg 10+2 og ingen antydning enda, men blir spennende å se :) Husker ikke når den kom med første :bored:

8+2, tatt i morges :D er lita til vanlig, så det vises fort når livmora blir på størrelse med en appelsin :D

Vedlegg

• Snapchat-1873359875.jpg
    Snapchat-1873359875.jpg
    18,7 KB · Visninger: 63
I dag tidlig våknet jeg og hadde plutselig den velkjente, steinharde kulen nederst på magen, litt over på den ene siden. Utrolig tidlig synes jeg, da den tidligere har kommet rundt uke 12-13-14 :eek: Er 10+5 i dag. Ble borte når jeg stod opp og tisset. Gleder meg til å kjenne den igjen i morgen!

Har ellers fått litt mage, må kle på meg godt med store, tykke gensere for at folk ikke skal se noe. Har måtte legge bort skinnyjeansene også, og bor i bukser med stretch-liv.

Vedlegg

• 105F2D6F-BBE3-4AB2-A35F-66333A8F9992.jpeg
    105F2D6F-BBE3-4AB2-A35F-66333A8F9992.jpeg
    16,6 KB · Visninger: 31
Back
Topp