Flere som merker litt mage?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
er det flere som allerede har bittelite gravidmage :)? Eller følelsen av det?

I helgen la jeg merke til at jrg har fått en søt stipemfra navelen og ned. Og i går la jeg merke til at jg var litt mer «hoven» i nedre del av buken. Kanskje der er starten på en liten mage? Eller kanskje det er det at man analyserer det man vil føle :knegg: er i uke 8.

Men tenk så stor vi skal bli til slutt dere :woot:
 
Jeg måtte på med gravidbuksen igjen i dag og føler jeg ser ut som jeg er et par måneder lenger på vei enn jeg er :rolleyes: Sannsynligvis hovedsakelig luft, men jeg lever i håpet at det er litt babymage også. 7+6 i dag og slank, vet ikke om magen da synes fortere. Er også litt høy så har jo litt å fordele "innmaten" på :hilarious:
 
Mamma mente hun kunne se litt mage på meg. Er 8+2. Føler meg ganske oppblåst, så er nok det. Men gleder meg til babymagen begynner å komme :happy:
 
Her er det nok bare litt ekstra luft og polstring enn så lenge tror jeg. Men gravidbuksene er gull allerede!
 
6+1 og syns det har kommet mage fra i går til i dag!!
 
Jeg er i uke 10, og jeg er ganske sikker på at jeg kunne kjenne livmoren godt over skambeinet i går. Og kjenner den spesielt på morgenen med full blære. Jeg har trodd jeg bare har vært småfeit fordi jeg har spist så mye :knegg: Men nå begynner jeg faktisk å tro det er en liten mage på vei :) Jeg lyttet med doppler her om dagen, og da var hjertelyden høyere oppe enn forventet, så det kan nok stemme. Måtte ta på gravidbukser nå. Orket ikke presse meg inn i de gamle lenger :p Andremann her da. Sist kom det ingen bump før i uke 15 eller så.
 
Ingen babymage her ennå, men har fått mer mage likevel. Resten av magen står mer ut, og klarer ikke holde den inn like mye lenger. Vekten er den samme fremdeles heldigvis, så det er vel bare oppblåsthet.
 
Har så stor mage fra før av, så her er det bare fett og oppblåsthet enda. :laughing002

Men jeg tror jeg kjenner livmoren rett ved trusekanten (der jeg har keisersnittarr omtrent).
 
Jeg tror jeg kjenner det ihvertfall. En liten ekstra tyngde som ligger nederst i livmoren. buler litt men kan være tarmer og mage osv som er oppblåst.. visst jeg er 10 uker så kan det være litt babymage siden det et nr 3:)
 
Jeg er bare 5+3, så har jo ikke mage enda, men hadde litt ekstra på magen fra sist svangerskap enda, og itillegg er jeg skikkelig oppblåst så føler at jeg ser høygravid ut av og til på kveldene, men heldigvis ikke så ille på dagene :)
 
Slipper å åpne knappen enda, men nå er jeg så mye hjemme at joggebukse er stort sett standard uansett :p
 
Har ikke merket noe før i dag. Får fint på meg vanlige bukser fremdeles, men det føles som om jeg har en appelsin inni magen rett under arret fra forrige keisersnitt (kan hende jeg har det også, med tanke på hvor mange appelsiner jeg har gumlet i meg for tiden:rolleyes:). I dag er jeg ganske oppblåst så lurer på å ta meg en kopp kaffe bare for å få systemet i gang ;) Vil tro det hjelper.
 
Jeg er bare 6+0, så ikke noe mage her. Med første så jeg ingenting før uke 20. Med andre poppet den ut i uke 10. Har en følelse av at det tar en stund denne gangen. Bare to år mellom de eldste, men nå er det 5 år siden jeg var gravid sist, så regner med det tar litt tid igjen.
 
Merker på buksene mine at det er skjedd endring, de buksene som passet akkurat før jeg ble gravid får jeg ikke igjen nå :dead:.

Her har aktivitetsnivået mitt gått betraktelig ned også, så har nok gått opp litt i vekt, til tross for kvalmen.

Vil ikke bruke gravidbukser ute enda, for jeg er ganske stor i utgangspunktet, så med de buksene ser det ut som jeg er 6 mnd på vei, trenger ikke fremheve magen :p
 
Føler det er noe ekstra inne der. Og ser gravid ut, men det gjorde jeg før jeg ble gravid også!
 
Back
Topp