Flere som intenst håper på augustbarn?

Hvis det er såpass travelt denne helgen pga denne barnehagefristen så vil jeg helst la vær å føde :p Orker ikke å bo sammen med 10 stk på barsel og gå som sild i tønne i korridorene :rolleyes: Risikere å måtte vente på fødestue eller bli kastet ut også :p
Fødsel på rullebånd :p

Hvis det er såpass travelt denne helgen pga denne barnehagefristen så vil jeg helst la vær å føde :p Orker ikke å bo sammen med 10 stk på barsel og gå som sild i tønne i korridorene :rolleyes: Risikere å måtte vente på fødestue eller bli kastet ut også :p
En annen ting er at jeg må begynne tidligere på jobb etter perm hvis hun blir født nå... *tenker positivt* :p

En annen ting er at jeg må begynne tidligere på jobb etter perm hvis hun blir født nå... *tenker positivt* :p
Haha, ja det har jeg også tenkt på :p ikke at det har noe å si, men utbetalingene stopper tidligere eneste. Skal være litt ulønnet hjemme :rolleyes:

Skal settes igang 8.september, så håper hun holder seg inne til da ;) Har skikkelig panikk for å føde før igangsettingen, men med termin 21.09 er det vel tvilsomt :p

Det tenker jeg også. ☺

Håper absolutt ikke på augustbarn... 3 uker til termin og ønsker hvertfall at han holder seg inne i 2 uker til!

Skal settes igang 8.september, så håper hun holder seg inne til da ;) Har skikkelig panikk for å føde før igangsettingen, men med termin 21.09 er det vel tvilsomt :p

Hvorfor har du panikk for det? Det er jo mye bedre å komme igang av seg selv! Igangsatte fødsler er ikke bare bare...

Hvorfor har du panikk for det? Det er jo mye bedre å komme igang av seg selv! Igangsatte fødsler er ikke bare bare...
Fordi hun har et vekstavvik på ca.- 30%, så jeg vil helst at hun skal holde seg inne i magen til jeg settes igang. :) For meg er det å bli igangsatt tryggere(i mitt hode), da hjertet mitt blir konstant overvåket under fødselen og jeg vet at jeg er i gode hender. Begynner fødselen av seg selv, så mister jeg den trygghetsfølelsen. :(

Fordi hun har et vekstavvik på ca.- 30%, så jeg vil helst at hun skal holde seg inne i magen til jeg settes igang. :) For meg er det å bli igangsatt tryggere(i mitt hode), da hjertet mitt blir konstant overvåket under fødselen og jeg vet at jeg er i gode hender. Begynner fødselen av seg selv, så mister jeg den trygghetsfølelsen. :(
Det forstår jeg godt, har ikke du hjerteproblemer? Du skal at det går helt fint og at lille jenta di vokser godt de siste dagene:)

Nei nå skal det holde hardt! Dette blir nok et septemberbarn:)

Hmmm har termin på lørdag men sitter her med veldig vonde rier / kynnere som kommer mellom hver 5-15 min, pluss løs mage... Tror vi noe er på gang??
Spennende! Prøvd å legge deg eller ta en dusj for å se om det gir seg? Gjør det ikke det er det jo gode muligheter:)

Blir nok et septemberbarn her ja. Hadde troen i natt, men alt som før i dag igjen :/ Nå er målet å ikke gå over termin på fredag!

Her er det ingen tegn til noe som helst, så jeg sier meg enig med Himla og håper på fødsel innen termin på fredag i stedet. Men egentlig tror jeg ikke det blir før neste mandag, har jeg bestemt meg for, så slipper jeg å gå fra forstanden.

Har ingen tegn til noe som helst jeg, 39 uker idag. Så augustbarn blir det neppe her i huset. Da må det et mirakel til :p

Back
Topp