Flere som intenst håper på augustbarn?

Her håper vi også på august barn :) halve slekta har bursdag i september! Ikke det at det betyr noe da, er mest på grunn av at jeg er lei av å vente ;) vil hilse på skatten vår nå!!!
Samme her. Alle i samboers familie har bursdag i september. Så hadde vært fint med august-barn. :-)

Jeg har 4uker igjen, og har fortsatt mye jeg må få gjort klart før hun kommer, så sånn sett håper jeg hun holder seg i magen til alt er klart :p Tviler på at hun kommer før termin, så prøver å ikke stresse med noe ;)

JA! Mest for å rekke barnehagefristen. Termin 4.sept, så lever i håpet :)

Jeg skulle veldig gjerne hatt et augustbarn, og det er kun fordi jeg er så lei av å vente på å få det lille mirakelet i armene mine <3 Er heldigvis ikke så lenge til termin 14.09. Men håper virkelig ikke jeg må gå mye over for det vil bli utrolig tøft psykisk kjenner jeg. Er så sliten.

Hadde man spurt meg i går hadde det ikke gjort meg noe med augustbarn, men i dag kjøpte vi oss leilighet og overtar den 2 dager etter termin så nå har jeg ingen problem med å gå på overtid så vi kan komme hjem til egen leilighet istedenfor hos mine foreldre :rolleyes:

Hadde man spurt meg i går hadde det ikke gjort meg noe med augustbarn, men i dag kjøpte vi oss leilighet og overtar den 2 dager etter termin så nå har jeg ingen problem med å gå på overtid så vi kan komme hjem til egen leilighet istedenfor hos mine foreldre :rolleyes:
Gratulerer med ny leilighet! :)

Hoi! Dere er tøffe!

Hun lå godt ned i bekkenet, har 1 cm åpning og er litt moden :)
Min jordmor sier at man kan være så moden som bare det, og gå med 1-3cm åpning; men det sier ikke noe om NÅR fødselen starter. Forrige svangerskap gikk jeg i 2 uker sånn og fødte 6 dager etter termin ;)

Hun lå godt ned i bekkenet, har 1 cm åpning og er litt moden :)

Lillemann har ligget godt ned i bekkenet i flere uker, og jeg har vært moden siden uke 35 med 2 cm åpning. Ikke skjedd noe her ennå, og er 38+4 idag.
Min datter er overbevist om at jeg føder denne uken, men jeg har ikke helt trua :dead:

Lillemann har ligget godt ned i bekkenet i flere uker, og jeg har vært moden siden uke 35 med 2 cm åpning. Ikke skjedd noe her ennå, og er 38+4 idag.
Min datter er overbevist om at jeg føder denne uken, men jeg har ikke helt trua :dead:
Krysser fingrene! Jeg vurderer å prøve med litt kjerringråd som jeg egentlig ikke tror på.. Det skader vel ikke:)

Krysser fingrene! Jeg vurderer å prøve med litt kjerringråd som jeg egentlig ikke tror på.. Det skader vel ikke:)

Nei, men ville holdt meg unna lakserolje osv da. Hehe. Har prøvd diverse ting jeg også, men uten hell.

Nei, men ville holdt meg unna lakserolje osv da. Hehe. Har prøvd diverse ting jeg også, men uten hell.
Hehe, ja, tror bare jeg vil prøve de hyggelige:)

Ja, hun kunne gjerne kommet nå :) begynner å bli sliten og lei av å vente. Men hun kommer vel når hun er klar :) i forhold til bhg fristen hadde det vel vært fint om hun kom før 1.9, men siden termin ikke er før 8.9 skal det vel holde hardt...

Hvis det er såpass travelt denne helgen pga denne barnehagefristen så vil jeg helst la vær å føde :p Orker ikke å bo sammen med 10 stk på barsel og gå som sild i tønne i korridorene :rolleyes: Risikere å måtte vente på fødestue eller bli kastet ut også :p

Min jordmor sier at man kan være så moden som bare det, og gå med 1-3cm åpning; men det sier ikke noe om NÅR fødselen starter. Forrige svangerskap gikk jeg i 2 uker sånn og fødte 6 dager etter termin ;)

Gynekologen sa bare at det fødselen var rett rundt hjørne, når er det jo ingen som vet.

Mi ha akkurat snudd seg med hodet ned, og kommet godt ned i bekkenet, gikk over sist jeg var gravid å, så regner meg jeg gjør det denne gangen å. :/ jeg er 40+1 i dag, og kjenner ikke noe som tyder på fødsel.

Back
Topp