Flere som intenst håper på augustbarn?

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Selvom man vet at det etter all sannsynlighet ikke skjer?

For hver gang det blir en oppdatering av fødelista blir jeg først super glad og så litt trist. Jo flere andre som får barn i august jo mindre sjanse tror jeg det er for at jeg får.. Jaja, tullete tanker når man går hjemme:)

Ja det håper jeg på :) iåmed at jeg har termin 30 aug så kan det gå begge veier :p

Her håper vi også på august barn :) halve slekta har bursdag i september! Ikke det at det betyr noe da, er mest på grunn av at jeg er lei av å vente ;) vil hilse på skatten vår nå!!!

Ja det håper jeg på :) iåmed at jeg har termin 30 aug så kan det gå begge veier :p
Du har jo all grunn til å ha forventninger? Jeg har 17. september så med litt uflaks får jeg oktoberbarn. Mamma fikk dog meg to uker tidlig..

Ja det håper jeg virkelig på. Men etterhvert som dagene går og september nærmer seg tror jeg ikke det skjer.

Hadde det ikke vært for at plagene overveier gledene ved svangerskapet nå, så hadde jeg gledelig gått til termin siden min datter ble født i uke 32. Men nå godt ute i uke 38 så kjenner jeg at jeg har fått nok...

Jepp! Har termin 4., og sitter fortsatt med en stadig mer falmende håp om fødsel innen mandag... Men han kommer vel på tirsdag, tenker jeg :P

Jaaa! :) Jeg vil helst føde i dag. :P

Vi håper at han kommer nå i august!! Er 39+3 og har termin 3.september! Så er jo sannsynlig.. Men tror ikke han har så lyst til å komme ut enda:p

Jaaaa....termin 01.sept..hadde vært så greit med tanke på barnehage...
Også er jeg lei.. selv om jeg er førstegangs, og kanskje burde grue meg til fødsel, så er jeg bare så spent på å møte denne lille huleboeren..:Heartpink - og få igjen kroppen min..

Kan godt føde i helgen, men såg at det skal være fullmåne den 2 september når jeg har termin? Så kanskje det blir noe da :rolleyes:

Jeg håper på august siden jeg har termin 30. August :p er 40+0 uker i dag og var på kontroll hos jordmor, fikk overtidskontroll på sykehuset mandag 7.september, håper virkelig ikke jeg rekker den timen :p

Jeg krysser alt jeg har for en augustbaby!

Men mest av alt vil jeg ha slutt på alle vondter! Orker ikke mer..

Jeg krysser alt jeg har for en augustbaby!

Men mest av alt vil jeg ha slutt på alle vondter! Orker ikke mer..
Du får konsentrere deg om hvor kort tid det faktisk er igjen av graviditeten vs hvor lenge denne ungen skal være i ditt liv :p

Du har jo all grunn til å ha forventninger? Jeg har 17. september så med litt uflaks får jeg oktoberbarn. Mamma fikk dog meg to uker tidlig..

Var på ul i dag og da sa gyn at fødsel var rett rundt hjørnet :D men tror jeg må vente til over helga. Bare en følelse jeg har :p

Det hadde vært no! Ønsket er endog mer pga at august kommer før september og jeg er lei :P

Jeg håper på det nå for jeg er lei! 6 dager til termin, og har maserier hver kveld og natt nå, syns det kan bygge seg opp så jeg blir ferdig med disse smertene:p

Back
Topp