Flere som har tenkt å føde i vann?

Æsj.. var på innskriving på sykehuset i går, fikk vite at fordi jeg blødde en del sist ved fødsel så får jeg ikke føde i vann :/

Så det var den planen..
 
Æsj.. var på innskriving på sykehuset i går, fikk vite at fordi jeg blødde en del sist ved fødsel så får jeg ikke føde i vann :/

Så det var den planen..
Så kjedelig :( Får du bruke vann som smertelindring i hvertfall da?
 
Så kjedelig :( Får du bruke vann som smertelindring i hvertfall da?
Jada, det skulle jeg få :)
Og det blir nok brukt, var utrolig deilig å sitte i det badekaret sist

Og selv om det er fint at de vil passe litt ekstra på mtp blødning, er det virkelig sånn at det vil skje igjen fordi det skjedde sist?
 
Jada, det skulle jeg få :)
Og det blir nok brukt, var utrolig deilig å sitte i det badekaret sist

Og selv om det er fint at de vil passe litt ekstra på mtp blødning, er det virkelig sånn at det vil skje igjen fordi det skjedde sist?
Det er bra da i det minste :)
Hvor stor sannsynligheten er for blødning denne gangen også aner jeg ingenting om, men de er vel sikkert bekymret for om du er en "bløder".. Som du sier er det fint at de passer på, men synd at du ikke får føde i vann.. :/
 
Jeg hadde en samtale med jordmor om smertelindring på torsdag. Jeg nevnte at det appellerer til meg å føde i vann, hun svarte at hun vil anbefale vannfødsel over alt annet. Ønske om vannfødsel ble skrevet i fødeplan, og nå krysser jeg fingrene for at jeg dår muligheten til å prøve det.
 
Jeg kunne gjerne tenkt meg å føde i vann, og hvertfall bruke det som smertelindring om ikke annet!:rolleyes: Har skjønt at der jeg skal føde avhenger det av om jordmor med vannfødsel- erfaring er tilgjengelig, men de skal uansett ha nok badekar til at jeg kan duppe rundt!:p
 
Det er bra da i det minste :)
Hvor stor sannsynligheten er for blødning denne gangen også aner jeg ingenting om, men de er vel sikkert bekymret for om du er en "bløder".. Som du sier er det fint at de passer på, men synd at du ikke får føde i vann.. :/
Heh, ironisk har vi blødere i familien; og slev om dette stort sett er noe som menn har, så er det tanten min som har det.

Men tror blødningen mest var knyttet til at morkaka ikke kom ut av seg selv - livmoren trakk seg heller ikke sammen sånn som de ville (og når de ville det); så er vel dette de skal følge opp. Likevel.. [emoji14]
 
Heh, ironisk har vi blødere i familien; og slev om dette stort sett er noe som menn har, så er det tanten min som har det.

Men tror blødningen mest var knyttet til at morkaka ikke kom ut av seg selv - livmoren trakk seg heller ikke sammen sånn som de ville (og når de ville det); så er vel dette de skal følge opp. Likevel.. [emoji14]
Ikke alltid det er like gøy at de tar ekstra forhåndsregler.... :p
 
Back
Topp