Flere som har hatt/er rett ved eggløsning nå? (juli 2019) Vi kan gjerne følge hverandre?

Da kom mensen.. Noe sent.. Men den kom.

Hm... vel, det gikk vel egentlig litt dit (når jeg ble vant til tanken) at jeg tross alt ble bittelitt skuffet:bored:

Begynte å se for meg at dette fint kunne gå, at magen kanskje ikke hadde poppet ut før uken etter bryllupet eventuelt..

Er vel blitt litt "skadet" etter 7 mnd med prøving:shy:

MEN, da blir det å rett og slett prøve å holde igjen frem til september nå, og da skal det jammen meg kjøres på!! :woot:

Hadde el 9/7, og forventet mens er 23/7.
PP 7, med en SA i mars.
Våknet i dag med ekstreme menssmerter, og ingen form for i det hele tatt en skyggestrek på testene. Så ser dårlig ut for vår del denne måneden her også:depressed:

Er noe med dette livet... Bare å henge med :rolleyes:
Du får holde meg oppdatert på hvordan det går, med både baby og bryllup :D

Te kte jeg skal teste på torsdag, selv om det er liten sjans for å få utslag så tidlig, bare må fordet liksom :hilarious:

Psssst. Hey.
Da er bryllupet overstått og eggløsning til helgen. Nå er det på'n igjen.
Ble litt nysgjerrig på hvordan det har gått med deg:woot:

Psssst. Hey.
Da er bryllupet overstått og eggløsning til helgen. Nå er det på'n igjen.
Ble litt nysgjerrig på hvordan det har gått med deg:woot:

Næmmen! :joyful:
Tenkte på deg og hvordan det gikk i går faktisk :happy: Gratulerer som nygift :D
Jeg hadde trolig eggløsning fredag ish, så vi legger aksjer for harde livet :hilarious:
Har hatt en tur innom gynekolog, og alt ser ut til å være i orden, så det er nok bare snakk om tid :happy:
Så spennende med første eggløsning etter bryllup! Satser på at dette er gullegget:woot:

Næmmen! :joyful:
Tenkte på deg og hvordan det gikk i går faktisk :happy: Gratulerer som nygift :D
Jeg hadde trolig eggløsning fredag ish, så vi legger aksjer for harde livet :hilarious:
Har hatt en tur innom gynekolog, og alt ser ut til å være i orden, så det er nok bare snakk om tid :happy:
Så spennende med første eggløsning etter bryllup! Satser på at dette er gullegget:woot:

Hehe :):)
Tusen takk ! Var en fantastisk fin dag ! Så bra at alt så bra ut hos gyn! Ga hun/han noen tips som er verdt å dele?
Ja ass, tenk om det klaffer for oss denne gangen!!! :woot::woot:

Hehe :):)
Tusen takk ! Var en fantastisk fin dag ! Så bra at alt så bra ut hos gyn! Ga hun/han noen tips som er verdt å dele?
Ja ass, tenk om det klaffer for oss denne gangen!!! :woot::woot:

Høres fint ut :happy:
Hun hadde ikke så mange tips, annet enn at jeg tror hun syns det er smart å ikke bruke El tester hver pp, at man blir mere stresset av det:) Hun mener vel at man må slappe av og inne tenke så mye, så enkelt som det er :hilarious:

Høres fint ut :happy:
Hun hadde ikke så mange tips, annet enn at jeg tror hun syns det er smart å ikke bruke El tester hver pp, at man blir mere stresset av det:) Hun mener vel at man må slappe av og inne tenke så mye, så enkelt som det er :hilarious:

Kjipt svar.. hehe:hilarious::hilarious:
Vel, skal godt gjøres å ikke tenke på det i eggløsningsuka:confused::confused:
Men kan jo forstå at hun sier som hun sier da.. Hva tenker du nå da? Teste eller vente på IKM? :bored:

Kjipt svar.. hehe:hilarious::hilarious:
Vel, skal godt gjøres å ikke tenke på det i eggløsningsuka:confused::confused:
Men kan jo forstå at hun sier som hun sier da.. Hva tenker du nå da? Teste eller vente på IKM? :bored:

Det er vanskelig å ikke tenke ja... Men føler jeg klarer det bedre denne pp enn tidligere. Skjønner det må bare ta den tiden det tar :rolleyes:
Jeg har fått så lang syklus, så tester nok før ikm, men er ikke på tanken om å teste enda, blir uti neste uke en gang tenker jeg :happy:

3 Dager til mens.

Vedlegg

• Screenshot_20190917-145501_Messages.jpg
    Screenshot_20190917-145501_Messages.jpg
    6,4 KB · Visninger: 80
Back
Topp