Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er noe med dette livet... Bare å henge med
Du får holde meg oppdatert på hvordan det går, med både baby og bryllup
Te kte jeg skal teste på torsdag, selv om det er liten sjans for å få utslag så tidlig, bare må fordet liksom
Psssst. Hey.
Da er bryllupet overstått og eggløsning til helgen. Nå er det på'n igjen.
Ble litt nysgjerrig på hvordan det har gått med deg
Næmmen!
Tenkte på deg og hvordan det gikk i går faktisk Gratulerer som nygift
Jeg hadde trolig eggløsning fredag ish, så vi legger aksjer for harde livet
Har hatt en tur innom gynekolog, og alt ser ut til å være i orden, så det er nok bare snakk om tid
Så spennende med første eggløsning etter bryllup! Satser på at dette er gullegget
Hehe
Tusen takk ! Var en fantastisk fin dag ! Så bra at alt så bra ut hos gyn! Ga hun/han noen tips som er verdt å dele?
Ja ass, tenk om det klaffer for oss denne gangen!!!
Høres fint ut
Hun hadde ikke så mange tips, annet enn at jeg tror hun syns det er smart å ikke bruke El tester hver pp, at man blir mere stresset av det Hun mener vel at man må slappe av og inne tenke så mye, så enkelt som det er
Kjipt svar.. hehe
Vel, skal godt gjøres å ikke tenke på det i eggløsningsuka
Men kan jo forstå at hun sier som hun sier da.. Hva tenker du nå da? Teste eller vente på IKM?
3 Dager til mens.
Det er vanskelig å ikke tenke ja... Men føler jeg klarer det bedre denne pp enn tidligere. Skjønner det må bare ta den tiden det tar
Jeg har fått så lang syklus, så tester nok før ikm, men er ikke på tanken om å teste enda, blir uti neste uke en gang tenker jeg