Flere som har hatt/er rett ved eggløsning nå? (juli 2019) Vi kan gjerne følge hverandre?

Hadde el i går. Så er 1 dpo idag. Skulle vært sån man fikk vite med en gang om det har klaffet eller ikke. Føler tiden går seint i dpo land.

Hadde eggløsningsslim igår og idag. Så aksjer ble lagt inn igår. Idag føler jeg meg ikke helt i form så får se hva jeg orker.

Mensen skulle kommet i dag til morgenen..
Det har den ikke..
Vi hadde kun sex én gang ved eggløsning, og han trakk seg ut lenge før utløsning.
Kan da UMULIG være gravid eller...?

Prøver å vente til bryllupet i september er overstått...hehe.

Stemmer for test :joyful:

Hmm, kanskje eggløsningem ble noen dager sen hvis du har vært litt stresset med bryllupsplanlegging:)

Hm... Ja kanskje det:shy:
Har kjempe STABIL syklus på 26 dager.
Var én gang på 25.

Men i dag er jeg på dag 27...

Hmmm.....

Har funnet DEN drømmekjolen, hehe, hadde i grunn håpet å få den på :hilarious::hilarious:

Så en liten del av meg håper at spiren sitter neste gang... hehe. Ikke akkurat denne måneden.

Litt ironisk da kanskje.. Prøvd i syv måneder, og så når vi absolutt ikke skal bli gravide, så pang(!)....

Men vi får vente å se nå da. Kanskje mensen dukker opp :smug:

Hm... Ja kanskje det:shy:
Har kjempe STABIL syklus på 26 dager.
Var én gang på 25.

Men i dag er jeg på dag 27...

Hmmm.....

Har funnet DEN drømmekjolen, hehe, hadde i grunn håpet å få den på :hilarious::hilarious:

Så en liten del av meg håper at spiren sitter neste gang... hehe. Ikke akkurat denne måneden.

Litt ironisk da kanskje.. Prøvd i syv måneder, og så når vi absolutt ikke skal bli gravide, så pang(!)....

Men vi får vente å se nå da. Kanskje mensen dukker opp :smug:

Er sykt typisk hvis du er gravid nå da :hilarious: Fikk du positiv test tidlig med de andre to?

Gleder meg til jeg forhåpentligvis en dag skal finne kjole og planlegge bryllup, elsker sånt:D

Jeg er ca 8 dpo i dag, hadde vært kos med to streker før helgen :happy:

Er sykt typisk hvis du er gravid nå da :hilarious: Fikk du positiv test tidlig med de andre to?

Gleder meg til jeg forhåpentligvis en dag skal finne kjole og planlegge bryllup, elsker sånt:D

Jeg er ca 8 dpo i dag, hadde vært kos med to streker før helgen :happy:

Ja... Får jo litt dårlig samvittighet når jeg håper mer på neste periode enn denne bare pga kjolen...:hungover: Hm.. bryllup 7.sept.
Er i såfall 4 uker nå... da er jeg 11-12 uker på vei.. shit, da er sikkert magen stor, og kjolen må bare glemmes... nei nei.. Nå friker jeg ut litt!! Haha:hilarious::hilarious:
Husker ikke helt når jeg fikk positiv test med de andre... hmm..
Misforstå meg rett, det barnet vi ønsker oss, er VELDIG ønsket. Hadde bare håpet på at det klaffet på "riktig" tidspunkt.. hehe. Skjebnen elsker å leke og herje litt:hilarious::hilarious:

Er veldig koselig å planlegge, så kan godt forstå at du gleder deg til det:Heartred

Oi, 8 DPO i dag! Så spennende! Håper at du får de strekene før helgen ja! Det hadde vært sååå stas!!

Ja... Får jo litt dårlig samvittighet når jeg håper mer på neste periode enn denne bare pga kjolen...:hungover: Hm.. bryllup 7.sept.
Er i såfall 4 uker nå... da er jeg 11-12 uker på vei.. shit, da er sikkert magen stor, og kjolen må bare glemmes... nei nei.. Nå friker jeg ut litt!! Haha:hilarious::hilarious:
Husker ikke helt når jeg fikk positiv test med de andre... hmm..
Misforstå meg rett, det barnet vi ønsker oss, er VELDIG ønsket. Hadde bare håpet på at det klaffet på "riktig" tidspunkt.. hehe. Skjebnen elsker å leke og herje litt:hilarious::hilarious:

Er veldig koselig å planlegge, så kan godt forstå at du gleder deg til det:Heartred

Oi, 8 DPO i dag! Så spennende! Håper at du får de strekene før helgen ja! Det hadde vært sååå stas!!

Hehe, skjønner dilemmaet, det er typisk at det går Dene ene mnd man ikke hadde tenkt å bli gravid :p

Driver å søker på ny jobb, også tenker jeg at jeg blir her jeg er hvis jeg blir gravid nå. Blir sikkert gravid rett etter at jeg har skrevet ny kontrakt :wacky:

Dagene går litt for sakte nå, har så lyst å teste, men er jo ikke vits enda :rolleyes:

Hehe, skjønner dilemmaet, det er typisk at det går Dene ene mnd man ikke hadde tenkt å bli gravid :p

Driver å søker på ny jobb, også tenker jeg at jeg blir her jeg er hvis jeg blir gravid nå. Blir sikkert gravid rett etter at jeg har skrevet ny kontrakt :wacky:

Dagene går litt for sakte nå, har så lyst å teste, men er jo ikke vits enda :rolleyes:

Ja, er ikke det typisk om det hadde blitt sånn med deg også.. hehe

Vel, livet blir nok slikt det er ment til å være uansett. Må vel bare lene oss tilbake og være en del av turen:hilarious:

Ja, er ikke det typisk om det hadde blitt sånn med deg også.. hehe

Vel, livet blir nok slikt det er ment til å være uansett. Må vel bare lene oss tilbake og være en del av turen:hilarious:

Er noe med dette livet... Bare å henge med :rolleyes:
Du får holde meg oppdatert på hvordan det går, med både baby og bryllup :D

Te kte jeg skal teste på torsdag, selv om det er liten sjans for å få utslag så tidlig, bare må fordet liksom :hilarious:

Back
Topp