Flere som har hatt/er rett ved eggløsning nå? (juli 2019) Vi kan gjerne følge hverandre?

En ny PP er i gang:wtf:
Bestilt en haug med El og G.tester:hilarious:
I morgen starter prosjekt grapefruktkjerne ekstrakt :hungry: Jeg prøver å slappe av, men det er ille så lett som en skulle tro....
Vi driver å kikker på hus/tomannsbolig og jeg leter etter ny jobb, så har heldigvis litt andre ting å tenke på også :happy:
Også hjelper det jo at det er sommer :joyful:
 
5 dpo. Ømme bryst og svimmelhet :) må tiden gå fort frem til IKM nå!
 
Har EL i morgen (fredag), er på pp 3 så håper det klaffer denne gangen Er ganske aktive så vi får håpe på det beste! Bare å vente på å kunne teste om 2 uker nå:wtf:
 
El tester i går tidlig plus på ettermiddag/kveld var positive :) nå er den blitt negativ :) yay! har kjent smerter siden i går og kjenner kroppen jobber! :) Vi kunne desverre bare legge inn aksjer tirsdag ettermiddag :( og få det nok til i kveld også, håper det holder
Tror jeg kan si 1dpo i morgen? midmindre egget slapp i natt? er jeg da 1 dpo i dag?

Øverste er fra i går tidlig, så gårkveld og siste er fra nå
 

Vedlegg

  • 7E531755-094D-47DE-8C49-53FF8FBC223E.jpeg
    7E531755-094D-47DE-8C49-53FF8FBC223E.jpeg
    39,9 KB · Visninger: 58
  • CB7123AF-060C-4956-85A3-99725EA603DB.jpeg
    CB7123AF-060C-4956-85A3-99725EA603DB.jpeg
    39,3 KB · Visninger: 62
  • A4B5B275-F25C-4F8C-B4BA-90DAE1C54751.jpeg
    A4B5B275-F25C-4F8C-B4BA-90DAE1C54751.jpeg
    26,9 KB · Visninger: 59
9 dpo og brystene er så ømme at jeg ikke klarte å ligge på magen i natt:facepalm: fortsatt 6 dager til IKM, men det frister å teste :nailbiting:
 
Ifølge Flo har jeg eggløsning 10. juli. Dette blir vår første prøveperiode - spennende!

Mensen fortsatt i gang, CD5. Håper siste dag blir i dag eller i morgen - og at jeg etter dette ikke får mensen på leeeenge. Det er vel litt for optimistisk, men man skal aldri si aldri.
 
Er nå 2 dager i dpo land :) har 5 dager med jobb nå foran meg og så et par eller 3 “minisommerferiedager” med familien ❤️ så tiden går nok fort! håper jeg ;)
Har så tre dager hvor jeg er borte på jobb og har ikm dagen jeg kommer hjem! kanskje jeg kan vise mannen en positiv test før han reiser på ferie med barna :) det hadde vært fint!
kanskje litt dumt av oss å prøve nå? :p være på besøk hos familie i et par uker eller mer i de første svangerskapsukene :p dvs. hvis vi er heldige :)
Jeg drikker ikke alkohol så det blir ikke et problem, men sist ble jeg SÅ oppblåst jeg så ut som en i sjette måned frem til uke 11-12...
 
En uke til eggløsning i dag, så nå får vi vel begynne å legge inn aksjer tenker jeg :woot:
Tenker annenhver dag frem til over neste helg - det ga suksess sist (forutenom at det endte i SA).
Klaffer det ikke denne måneden blir det nok to måneder pause pga jobbreiser på samboeren min:facepalm: så håper :nailbiting:
 
Jeg har endelig fått tr etter jeg tok ut spiralen for 1,5 mnd siden så nå kan pp1 starte, selvom vi "prøvde" å bli gravide rett etter uttak av spiralen så vil jeg ikke regne det som en pp siden vi ikke hadde noe kontroll på el og tr enda.

Forventet el er 10.juli og ikm 24.juli. ☺️
 
Enda et stykke under el (4/7), men har begynt å legge litt aksjer i det minste :)
 
Da var det på'n igjen..
Ny pp.
Den syvende...:arghh:
Denne gangen dropper jeg eggløsningstesten, og bare kjører på hele måneden.
Fulgte symptomer hele forrige pp, og jammen ble jeg atter en gang lurt.
Så, nå tenker jeg å late som at jeg ikke bryr meg, så kanskje kroppen slutter å erte meg! :wacky:
Var en suksess med forrige tråd (juni) der vi ble fler som delte både symptomer, IKM og ulike tanker det er å rett og slett være i DPO land..
Gratulerer til de det klaffet for i juni, og lykke til til oss i juli :D:Heartred

:signs003

Hvordan går det med deg og bryllups planene? :D:D
Og prøvingen midt oppi det hele :happy::Heartred
 
Hvordan går det med deg og bryllups planene? :D:D
Og prøvingen midt oppi det hele :happy::Heartred

Hey!:D:D
Altså, den prøvingen er bittelitt på vent nå. Hadde vel eggløsning forrige søndag/forrige mandag - altså en uke siden.
Vi hadde oss faktisk den søndagen, men droppet å la det gå for han i meg.
Ikke sikker metode, så om den sitter ved et mirakel, så er jo det selvsagt superkos!
Men nå prøver vi to mnd uten prøving, til bryllupet er overstått ;)

Har tenkt på deg! Hvordan går det med deg, hvor er du i syklusen nå?
Jeg er vel da på 8 DPO ca.
 
Hey!:D:D
Altså, den prøvingen er bittelitt på vent nå. Hadde vel eggløsning forrige søndag/forrige mandag - altså en uke siden.
Vi hadde oss faktisk den søndagen, men droppet å la det gå for han i meg.
Ikke sikker metode, så om den sitter ved et mirakel, så er jo det selvsagt superkos!
Men nå prøver vi to mnd uten prøving, til bryllupet er overstått ;)

Har tenkt på deg! Hvordan går det med deg, hvor er du i syklusen nå?
Jeg er vel da på 8 DPO ca.

Skjønner veldig godt at dere vil prioritere bryllup først :joyful: Det er superkoselig, håper det er min tur også snart :wacky::pBlir det er stort bryllup?
Er jo typisk at spora sitter når man egentlig skal vente:hilarious:

Så hyggelig at du har tenkt på meg :woot: Det går bra, hadde eggløsning i helgen. Er litt usikker på dag, finner ikke El toppen med tester :hungover: så er vel i tidlig dpo land nå da:)
3 uker til ferie, prøver å kose meg selv om djeg jobber:happy:
Har laget meg dagbok, du må gjerne følge meg der :joyful:
 
Skjønner veldig godt at dere vil prioritere bryllup først :joyful: Det er superkoselig, håper det er min tur også snart :wacky::pBlir det er stort bryllup?
Er jo typisk at spora sitter når man egentlig skal vente:hilarious:

Så hyggelig at du har tenkt på meg :woot: Det går bra, hadde eggløsning i helgen. Er litt usikker på dag, finner ikke El toppen med tester :hungover: så er vel i tidlig dpo land nå da:)
3 uker til ferie, prøver å kose meg selv om djeg jobber:happy:
Har laget meg dagbok, du må gjerne følge meg der :joyful:

Hm, blir middag med de aller nærmeste ( ca 25 + en haug av barn) og så kommer det ca 30 pers til festen :D:D
Tviler sterkt på at det blir noe denne måneden siden han trakk seg ut i gor tid før "take off" ;) hehe :hilarious:

Vi to ligger ganske likt i syklusen vi. Blir spennende å se neste uke nå da! :D:D Håper virkelig at spiren sitter hos deg nå, helt uten at du vet det ennå:Heartred:Heartred
Vet ikke helt hvordan man leser dagboka til andre innpå her jeg!! haha Skal prøve å finne den ;);)
 
Da tror jeg ikke det blir klaff denne pp. El skal være i morgen og jeg har hatt el-slim ett par dager allerede, og ingen sex i det hele tatt til nå. Tviler på at det blir noe i kveld også. Hmm...
 
Back
Topp