Flere som har hatt/er rett ved eggløsning nå? (juli 2019) Vi kan gjerne følge hverandre?

NyttKapittel

Forelsket i forumet
Da var det på'n igjen..
Ny pp.
Den syvende...:arghh:
Denne gangen dropper jeg eggløsningstesten, og bare kjører på hele måneden.
Fulgte symptomer hele forrige pp, og jammen ble jeg atter en gang lurt.
Så, nå tenker jeg å late som at jeg ikke bryr meg, så kanskje kroppen slutter å erte meg! :wacky:
Var en suksess med forrige tråd (juni) der vi ble fler som delte både symptomer, IKM og ulike tanker det er å rett og slett være i DPO land..
Gratulerer til de det klaffet for i juni, og lykke til til oss i juli :D:Heartred

:signs003

Vi er i pp4
Forventet EL 25.06 og ikm 09.07
MEN har ikke stor tro på denne runden :( Jeg kommer hjem fra arb.reise på el dag og mannen drar bort samme dag :(
må da sikkert ha bilsex :rolleyes:

Var sikker på å få mensen nå etter å ha gjennomgått en exu, men syklusen spiller sitt eget spill. Plutselig kom eggløsningsslim i stedet for, og jeg tester og tester for å få best mulig oversikt over når egget slipper. Nå har jeg ingen datoer å se til slik jeg er vant med, og for en kontrollfreak som meg er dette ekstra nervepirrende :hilarious:

Testene blir sterkere og sterkere, og samboer kommer hjem i morgen. Da hiver vi oss rundt. Uheldigvis skal jeg reise bort i morgen kveld. Så da mister vi fredag og lørdag. Kanskje er vi heldige likevel, så jeg krysser fingrene! :dummy::dummy1:

Vedlegg

• F72137B1-5276-49FE-8223-FBD9D7C9D8C7.jpeg
    F72137B1-5276-49FE-8223-FBD9D7C9D8C7.jpeg
    11,1 KB · Visninger: 88
Var sikker på å få mensen nå etter å ha gjennomgått en exu, men syklusen spiller sitt eget spill. Plutselig kom eggløsningsslim i stedet for, og jeg tester og tester for å få best mulig oversikt over når egget slipper. Nå har jeg ingen datoer å se til slik jeg er vant med, og for en kontrollfreak som meg er dette ekstra nervepirrende :hilarious:

Testene blir sterkere og sterkere, og samboer kommer hjem i morgen. Da hiver vi oss rundt. Uheldigvis skal jeg reise bort i morgen kveld. Så da mister vi fredag og lørdag. Kanskje er vi heldige likevel, så jeg krysser fingrene! :dummy::dummy1:

Trist med exu :(
Krysser fingre for snarlig el og håper dere får ønsket oppfyllt :)

Ifølge app'er skal EL være idag. Men ifølge testing så er den nok ikke før i morgen, noe som passer bedre for aksjeleggingen denne pp:hilarious: Tester på nytt i kveld og i morgen tidlig for å følge med stigningen:)

Første pp her :-) har i følge kalenderen EL i morgen. IKM 5. Juli.
Spennende tid fremover.

C6CF48F1-3DEF-4B60-A5C6-380111EC60A5.jpeg
Kjempefornøyd da denne dukket opp samtidig som samboer :D litt hell må man ha, også satser vi på at hellet følger oss videre.

Er på cd11 i dag :) forventer el 25.juni (håper det ikke blir hverken tidligere eller senere ;) da jeg kommer først hjem 25. og samme dag reiser mannen bort :banghead: sjansen er der denne gangen, er bare av en litt mindre størrelse en foretrukket :p
Hadde vært såååå fint om det klaffet denne gangen! ikm 9.juli

Joiner her.. Venter mens i dag, El 06.juli. Klaffa på første forsøk for januarbaby, mista i slutten av mai. Så dette bli pp2 etter spontanaborten ❤️

9 dpo idag. Må bare klare å holde meg unna testing 5 dager til. Hadde ekstreme smerter med oppkast og hele pakka for 2 dager siden. Etter det har jeg kjent press på høyre side. Sex er ikke spesielt komfortabelt etter det heller :smiley-angelic001 krysser alt som finnes for at tr ikke dukker opp på torsdag

El i går (tror jeg). El-smerter i går, positiv el-test både i går og dagen før. Men dagens test er fortsatt ganske sterk, så skjønner ikke helt o_O

Vil dere si dagens test fortsatt er positiv, eller er den blitt negativ? Dagens test øverst.

78E7D41C-2D22-4E49-8EDD-AD3DCECA462E.jpeg

Andre pp her, forventer el 6. Juli og ikm 20. Juli! :happy090 Hvis jeg blir gravid denne pp er det stor sannsynlighet for å få termin omtrent på bursdagen min (i starten av april) :smug:

Jeg forventer el 5/7 og IKM 21/7. Føles ut som en evighet til :P Er på PP12 på første barn, syns det er ganske kjipt at det har tatt over ett år. Så nå får det snart klaffe syns jeg :)

Back
Topp