Flere som gleder seg til jula?

Ønskenrto

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Gleder meg så utrolig mye til jula! Jeg begynner permisjonen min noen dager før julaften, så etter det er det bare avslapning og å gjøre klart alt. Blir så koselig å pynte til jul og tenke på at det bare er en måned til vi får treffe den lille jenta vår <3 jeg skal virkelig nyte det til det fulle. Kose meg med familien, masse god mat, julefilmer og selvfølgelig kakemenn og julebrus :D Flere som gleder seg? :)

JAAA!!! Som en unge :-D
Elsker jula og alt som hører med. Nå har vi flyttet inn i nytt hus i sommer så vi har plass til juletre og all pynten. Pluss at vi har en gutt fra før som er 15mnd til jul, så det blir morsomt å se han også.

Faktisk, så gleder jeg meg noe helt sykt!:D

Termin 4. januar:)

Ja gleder meg til jul. Håper vi er ferdig med å bygge ut huset og har fått vasket ned og pyntet.
vet ikke hvor vi skal feire jul enda. Siden eg skal føde på Lillehammer og ikke her i Sogn og Fjordane.
Vis det blir som sist skal eg legges inn på sjukehus ca 16 dager før termin. Og det blir i romjula.
så blir kanskje jul hos min tante, sammen med samboer, jenta vår, mamma, pappa og søsken.
men håper eg får feire heime.
elsker jul!
Pleier å pynte til den 1 desember.
Dei som skal bygge har sagt at vis det ikke skjer noe uforutsett så skal Dei bli ferdige.kanskje at Dei har at litt småplukk.

heldigvis vil mamma og søster komme å vaske ned.

Jaaa, hærlige jula, elsker den :) Å hvertfall etter guttene kom, jula blir bare finere og finere, neste år hi vi 3 elsklinger og glede oss sammen med å <3

Ikke så overbegeistra for jul. Men gleder meg til å flytte inn i nytt hus og feire jul der. Permisjonsstart og familietid.

Ja gleder meg til jul:-) Satser på at gutten har tålmodighet til å vente til etter jul og nyttår med å komme siden termin er 1. Januar :-) Blir nok ikke så alt for mye pynting her siden julen blir hos foreldrene mine;-) men gleder meg til å ha fri en hel jul; har ikke hatt det på noen år nå

Her gleder jeg meg veldig til jul.
Gleder meg til å pynte til jul og feire jul hjemme i nytt hus. I fjor var vi hos svigers hele jula. I år blir vi hjemme, men julaften blir hos mine foreldre. Men de bor i samme nabolag som oss:) Gleder meg og til pusling og ferdigstilling av de siste forberedelsene før baby kommer.
Adventstid og julekaker og... Åh som jeg gleder meg. Julelunsj med hummermåltid og pinnekjøttmiddag og....

Gleder meg veldig!
Iom at vi har flyttet fra trondheim til stavanger i sommer og ikke har familie her får vi besøk av mine foreldre og min bror som skal feire jula med oss.

Termin januar 2015

Elsker jul!! Starter pynting 1 des og etter det er jeg i julemodus til langt ut i januar julemat, julebrus (brun fra Lillehammer bryggeri) julekaker, hjemmelaget konfekt, julemusikk. Kjenner jeg blir glad bare av tanken :)

Termin 07 januar❤️❤️med tvillinger

Elsker jula og gleder meg masse hvert r :) må antagelig pynte litt tidligere enn jeg pleier i år men det er jo bare koselig :) starter permisjonen den 15 men da vil jeg være ferdig med det meste så det bare er koseting igjen :)

Stor gleder meg :D :D kan nesten ikke gå fort nok, å da vet jeg at om 1 knappe mnd så får vi hilse på lillebror <3

Gleder meg masse!!
Blir første jul jeg tilbringer med samboer alene, siden jeg nekter å reise langt unna når fødselen er "rett rundt hjørnet" (fødsel 2-3 uker før termin ligger i slekta både på fars og mors side), og jeg orker ikke stress med bagasje og hund på slep, stakkars samboer må da bære alt selv :p
Så da blir det baking og matlaging for oss to, pynting og laging av dekorasjon, da jeg gjerne vil ha mye hjemmelagd pynt, og bare å glede oss til etter nyttår :)

Jeg gleder meg kjempemye! Starter permisjon 20/12. Jobber turnus, og hvert eneste år er det usikkert om man får fri eller ikke i jula.. Har ikke hatt fri hele jula siden jeg gikk på skole. Så nå blir det godt å vite at jeg har fri hele jula :D skal til svigers på 23-25.12. Ellers blir vi hjemme her :) mine foreldre bor 6timers kjøring unna, i tillegg til at det ikke er sykehus der. Tar ikke sjansen på det i tilfelle det skal skje noe. Svigers bor 2-3 timers kjøring unna, men bor bare 30 min unna sykehus :)

Blir en rolig jul i år, ja :) Permisjon fra 14 desember, fri fra jobb og barnehage på de to andre, og bare julekos :) Blir stas!

Gleder meg så masse! Juletre, julemorgenen! Forbredelsene! Maten, blir så deilig! :-D
Og STORT pluss for at jeg har fått gullet vårt i armene! :-D Denne julen blir tipp topp! :-)

Gleder meg masse! Håper bare det fremdeles er igjen plass i magen til maaaaasse pinnekjøtt :D Blir min første jul uten mine foreldre og søsken, da vi skal feire hos svigers i år. Vil ikke reise 4-5 timer hjemmefra på vinterføre selv om det er en måned igjen til termin, blir så mye prakk med pakking og reising, og så er jeg jo litt nervøs for om det skal skje noe :eek: Så det blir en annerledes jul for meg i år, men jeg er like gira :p Allerede begynt å nynne på julesanger og handle julegaver - og lure på hva jeg skal ha på meg!

Back
Topp