Flere som gleder seg til jula?

Ååå.. Jaa <3 Glede meg ihjel!! Bare kjedeli gubben ikkje e lika gla i julo so meg.. Meeenmeen!:p eg ska no kosa meg me julesongar,julebakst, juleverkstad og alt anna so høyre me!;) me ska feira jul hos mamma i år sammen me søster mi og gubben hennas.. Trur da blir bra!:D men kjenne eg stresse litt me å få gavene i boks før advent.. :-P

Gleder meg. :) ikke at det er så mye jeg får gjort :P får bare konsentrere meg om eksamen i desember. Siste er 18. Des :P

Men ja. Jeg gleder meg i år også. Enda mer om vi kommer inn i noe nytt før den tid :)

Termin 17. Januar

Jula er den beste høytiden! Gleder meg masse. Blir første julaften uten min familie siden vi skal feire med svigermor i år, men tror det blir bra :-) bor hele 15 min unna oss... Hehe :P Oslo er ikke så stort! Pynte med fine ting, juleverksted, grøtfest, masse god mat, hyggelig besøk og kvalitetstid med familien, blir ikke bedre :D

Gleder meg masse! Jula er så hyggelig med masse familietid, god mat og kos! Håper tiden til jul går fort, for da går tiden til januar kjempe fort! Hihi :) vi skal i bryllup på nyttårsaften, litt spent på det. Også med tanke på å finne en fin kjole med plass til stooor mage! Hihi

Jaaa, jeg gleder meg også! Spent på hvordan det blir å feire jul med diger mage, kanskje man bare må sitte i sofan med beina høyt og bli servert julekaker? :D Blir nok en del baking på meg, for vi skal være hos svigers i nærheten av Oslo og sykehuset (for sikkerhets skyld) og de er ikke like opptatt av jul som jeg er (og jeg må ha julekaker!), men satser på at jeg rekker fram til kjevlen og kjøkkenbenken - sjøl med svær mage, hehe... :p

Jeg elsker julemat og bruker kjøre en runde eller to med alle sortene før jul. Viktig at oppskriftene sitter til jul :p forrige helg laget jeg klassisk juleribbe. Fy søren det er godt! Var dog ikke enkelt og få tak i ribba, så endte opp hos slakteren, men fysøren for ett flott ribbestykke.

Elsker julemat!!! Tror jeg i tillegg har gravidedille på surkål... Har planer om grillede svineknoker i helga. Gubben er skeptisk-jeg i ekstase! Får vann i munnen bare ved tanken.

Termin januar 2015

Back
Topp