Flere som fryser HELE høsten og vinteren?

Jeg er så ille kald hele høsten og vinteren. Føler ikke at det hjelper med raggsokker engang. Sover med joggedress og pledd oppe på dyna:D håper den vinteren her blir bedre med baby i magen for nå er jeg varmere:)
 
Jeg gjorde det da jeg var slank. Nå med noen kilo ekstra gjør jeg ikke det lengre.
 
Kan da ikke være godt for babyen å bestandig ha det varmt rundt seg? Da kommer hun til å ende opp som en frysepinne hun også :p

Babyen skal ha det godt og varmt, det påvirker ikke hvordan babyen blir resten av livet.
(Soverommet bør holde ca 18 grader.)
 
Ja. Men I dag gjorde jeg ikke det. Prøvde 3 lags systemet som barna skal bruke på meg selv. Hehe. Var god og varm til en forandring. Ull under, Ola bukse, fleece jakke, soft Shell jakke, hansker og lue.
 
Ja har det akkurat sånn her også!
Bruker hansker på jobb (jobber i butikk) og kjenner jeg gruer meg veldig til vinteren nå :(
Ja gjør kjempevondt :(
 
Ja, bruker bruker ullskjorte og ullsokker på arbeid hver dag, helt fra september til april :p alltid vært kald på hender og føtter...
 
Jeg er en skikkelig frysepinne.. Har alltid kalde hender og føtter, uansett når på året det er. Heldigvis er sambo omvendt :p
 
Jeg har forresten gått i ullundertøy siden august:rolleyes:
 
Back
Topp