Flere som fryser HELE høsten og vinteren?

Jeg er en skikkelig frossenpinn. Takler bedre å fryse enn å være for varm. Blir jeg for varm så blir jeg svimmel og litt kvalm. Enklere å kle på seg mer enn å kle helt av seg ;)

Jeg er en skikkelig frossenpinn. Takler bedre å fryse enn å være for varm. Blir jeg for varm så blir jeg svimmel og litt kvalm. Enklere å kle på seg mer enn å kle helt av seg ;)

Samme her, blir veldig lett ukomfortabel i sommervarme og slik. Må gå inn og "gjemme meg", rett og slett ;p

Jepp!! Jeg bruker å si at jeg er bunnfryst, å da hjelper det nesten ikke med et varmt bad engang. Ifølge mannen er jeg alltid iskald, om det er 20 +grader ute eller 20 -grader ute.

Jaa! Jeg fryser hele tiden, og når jeg er kald så heiser jeg skuldrene for å minske kulda i halsområdet (selv om jeg konstant bruker hals) og da får jeg nakkeproblemer:D haha

Jaaa jeg fryser!! Og jeg blir stiv i hele kroppen og hodepine omtrent hele tida. Huff som jeg gleder meg til sommeren!!

Ja, jeg er veldig kald av meg, og har også jevnt over lav kroppstemperatur.
Jeg har feber på 37,5. :P

Mannen min og sønnen min er personifiseringen av kakkelovner, så de kan godt fly rundt i undertøyet/bleia, mens jeg går rundt i fleece-settet mitt og hutrer. :P

Før gjorde jeg det, men nå er jeg flinkere til å kle meg.
Elsker ull, og bruker ull mye høst og vinter.
Dunjakke på vinteren.

Heller varme klær, enn å fryse i finere klær er mitt motto. :)

Blæææ. Jeg er så kald av meg. Hele høsten og vinteren, så fryser jeg langt inn i margen, uansett hvordan jeg kler meg. Alltid vært sånn. Gjør rett og lett litt vondt :-P Fler som er sånn? Har normalt lav kroppstemperatur, så vet ikke om det har betydning.
Ja! Jeg er en skikkelig frysepinn, og går mer/mindre med ullundertøy fra september-mai. Jeg sover med ullsokker på hver natt:D Jeg har også lav kroppstemperatur.. mulig det har en sammenheng. Mannen er motsatt, så vi krangler om hvor mye vi skal fyre:p

Hvor lav er kroppstemperaturen hos dere? Har ikke klart å ut grunnen til hvorfor:)

Fryser nesten alltid ja. Har "varmelaken" i senga om vinteren og det er heilt nydelig! Og elektrisk fotvarmar i godstolen. Badekar. Rispose varma i mikroen.

Eg brukar masse ull, alltid ullundertøy om vinteren, under bukse og (ull)genser. Elskar Ulvang-genserne mine! Men uansett kor mykje eg kler på meg får eg sjeldan varmen i meg utan ekstra tilførsel av varme utefrå.

Kroppstemperaturen ligg på ca 36,5 om morgonen, 36,8 om kvelden.

Fryser nesten alltid ja. Har "varmelaken" i senga om vinteren og det er heilt nydelig! Og elektrisk fotvarmar i godstolen. Badekar. Rispose varma i mikroen.

Eg brukar masse ull, alltid ullundertøy om vinteren, under bukse og (ull)genser. Elskar Ulvang-genserne mine! Men uansett kor mykje eg kler på meg får eg sjeldan varmen i meg utan ekstra tilførsel av varme utefrå.

Kroppstemperaturen ligg på ca 36,5 om morgonen, 36,8 om kvelden.
Høres veldig kjent ut!

Jeg er en skikkelig frysepinn, ja. Lider rett og slett under det. Grusomt å gå med skuldrene opp til ørene fordi jeg fryser hele tiden. Fryser egentlig hele året, spesielt med de somrene vi stort sett har hatt de seneste årene. Sover med treningsbukse, sokker og t-skjorte/genser hele året.

Fryser veldig. Har konstant teppe på meg inne itillegg til ull :p

Var ikke sånn i fjor, men var da 40 kg tyngre. Ble jo varm bare av å gå noen skritt da haha. Så nå sliter jeg i kulden. Vinterjakke, hansker, lue og skjerf er på plass :p

Er en varm person, så det hender titt og ofte at jeg får 4 ishender på ryggen eller magen av de 2 guttene i huset (far og sønn) :P

Jeg er også en skikkelig frossenpinn... Det er så ille at jeg og mannen har diskutert seriøst å flytte til varmere strøk...! Det er ikke varmt nok på sommeren heller så får liksom aldri varmen i kroppen..

Back
Topp