Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er en skikkelig frossenpinn. Takler bedre å fryse enn å være for varm. Blir jeg for varm så blir jeg svimmel og litt kvalm. Enklere å kle på seg mer enn å kle helt av seg
Jeg er så enig!Før gjorde jeg det, men nå er jeg flinkere til å kle meg.
Elsker ull, og bruker ull mye høst og vinter.
Dunjakke på vinteren.
Heller varme klær, enn å fryse i finere klær er mitt motto.
Blæææ. Jeg er så kald av meg. Hele høsten og vinteren, så fryser jeg langt inn i margen, uansett hvordan jeg kler meg. Alltid vært sånn. Gjør rett og lett litt vondt Fler som er sånn? Har normalt lav kroppstemperatur, så vet ikke om det har betydning.
Ja! Jeg er en skikkelig frysepinn, og går mer/mindre med ullundertøy fra september-mai. Jeg sover med ullsokker på hver natt Jeg har også lav kroppstemperatur.. mulig det har en sammenheng. Mannen er motsatt, så vi krangler om hvor mye vi skal fyre
Jeg har en normal på 36,4 omtrentHvor lav er kroppstemperaturen hos dere? Har ikke klart å ut grunnen til hvorfor
Høres veldig kjent ut!Fryser nesten alltid ja. Har "varmelaken" i senga om vinteren og det er heilt nydelig! Og elektrisk fotvarmar i godstolen. Badekar. Rispose varma i mikroen.
Eg brukar masse ull, alltid ullundertøy om vinteren, under bukse og (ull)genser. Elskar Ulvang-genserne mine! Men uansett kor mykje eg kler på meg får eg sjeldan varmen i meg utan ekstra tilførsel av varme utefrå.
Kroppstemperaturen ligg på ca 36,5 om morgonen, 36,8 om kvelden.
Hvor lav er kroppstemperaturen hos dere? Har ikke klart å ut grunnen til hvorfor