Flere som fryser HELE høsten og vinteren?

Skrømt (Vimsa)

Forumet er livet
VIP
Blæææ. Jeg er så kald av meg. Hele høsten og vinteren, så fryser jeg langt inn i margen, uansett hvordan jeg kler meg. Alltid vært sånn. Gjør rett og lett litt vondt :p Fler som er sånn? Har normalt lav kroppstemperatur, så vet ikke om det har betydning.
 
Både mannen min og jeg er skikkelig frysepinner og virkelig hater den kalde vintertiden :p Nå får vi ei lita frøken om en måneds tid, så da kan vi ikke fyre like voldsomt som vi pleier om vinteren (rundt 28 grader) :hilarious:
 
Ja! Jeg er en skikkelig frysepinn, og går mer/mindre med ullundertøy fra september-mai. Jeg sover med ullsokker på hver natt:D Jeg har også lav kroppstemperatur.. mulig det har en sammenheng. Mannen er motsatt, så vi krangler om hvor mye vi skal fyre:p
 
Normalt kan jeg være litt frossen av meg ja, spesielt når jeg er sliten. Men blir veldig varm når jeg er i aktivitet, så kan ikke kle meg i noe som inneholder ull på jobb, for eksempel. Ligger bestandig med pledd på når jeg slapper av på sofaen, syns bare det er lunt og godt, selv om jeg ikke nødvendigvis fryser.

I disse dager er det heller sjeldent at jeg fryser siden jeg er gravid. Typisk da at mannen har gått ned mye pga sykdom, og er veldig frossen av seg. Så vi sloss litt om å styre varmepumpa, han sitter med ullsokker og fleeceklær inne, mens jeg har kun t-skjorte og syns det er for varmt :p
 
Ja, jeg fryser faktisk året rundt. Alltid kaldere enn alle andre :)
 
Både mannen min og jeg er skikkelig frysepinner og virkelig hater den kalde vintertiden :p Nå får vi ei lita frøken om en måneds tid, så da kan vi ikke fyre like voldsomt som vi pleier om vinteren (rundt 28 grader) :hilarious:

Det fødes babyer på sommeren også. ;) ;)
 
Ja takk... Jeg fryser også hele vinteren. Sitter konstant med pledd og ullgenser hjemme i sofaen. :D
 
Ja! Jeg er en skikkelig frysepinn, og går mer/mindre med ullundertøy fra september-mai. Jeg sover med ullsokker på hver natt:D Jeg har også lav kroppstemperatur.. mulig det har en sammenheng. Mannen er motsatt, så vi krangler om hvor mye vi skal fyre:p
Brrr. Det gjør vondt :p Jeg hater å fryse.
 
Normalt kan jeg være litt frossen av meg ja, spesielt når jeg er sliten. Men blir veldig varm når jeg er i aktivitet, så kan ikke kle meg i noe som inneholder ull på jobb, for eksempel. Ligger bestandig med pledd på når jeg slapper av på sofaen, syns bare det er lunt og godt, selv om jeg ikke nødvendigvis fryser.

I disse dager er det heller sjeldent at jeg fryser siden jeg er gravid. Typisk da at mannen har gått ned mye pga sykdom, og er veldig frossen av seg. Så vi sloss litt om å styre varmepumpa, han sitter med ullsokker og fleeceklær inne, mens jeg har kun t-skjorte og syns det er for varmt :p
Jeg frøys da jeg gikk gravid også :p Hakka tenner når jeg la meg. Haha. Det gjør jeg hele vinteren. Kjipt å sloss om temperaturen :p hender jeg sitter på badet. Der er det deeeeeilig.
 
mitt svar: '
1 Varm onepice
2; ullsokker
3:varmeteppe i stua
¤; varmemadrass i sengen (på min halvdel)
5 boblebadekar med varmeelementer(står øverst på ønskelista)
 
Jeg er iskald fra september til juni. Hater høst og vinter, finner ikke en eneste positiv ting. Kunne fint klart meg med sommer hele året.
 
Jeg er helt motsatt jeg. Er generell varm, men er enda varmere som gravid;)
 
Back
Topp