Flere som er lei?

Jeg har fått den: "oi så stor du har blitt allerede!"...

Ah. Helt utrolig, spesielt da det kommer fra damer som har født selv. Må si jeg lurer på hva jeg skal bli kalt i uke 35. "Oi, du ser ut som en sykt megagigadigerstor hvalross."

Lei av å ikke ha energi og ork. Mye pga jeg har vært mye syk, 3 runder med forkjølelse/ influensa-drit siden jeg ble gravid.

Nå er jeg virkelig lei!

Har skikkelige bekkenproblemer, betennelse i det ene håndleddet, sliten, dårlig matlyst og vil helst bare være ferdig.

Slutter aldri å hoste og større etter fire ukers influensaen jeg hadde heller.

3 mnd igjen...

Jeg synes det er koselig å gå gravid, absolutt ikke lei! Føles ut som det akkuratt har begynt:p nå har jeg vært heldig å har ingen plager enda! :) Gleder meg bare ekstremt masse til jeg får møte henne :)

Er drit lei nå for tiden... Psyken lever virkelig sitt egetliv og har null energi. Har veldig lite lyst å sykemelde meg mer... Skikkelig drittperiode.

Nå er jeg i mitt 3.svangerskap på 4 år, og ja jeg er litt lei.. Men mest fordi det er så tungt nå med bekken som verker og små som skal ordnes med. Koser meg til tider og, spesielt når jeg setter meg ned og tenker over hvor heldig jeg er som får oppleve dette igjen. Ikke alle forunt.. Men må innrømme at jeg er lei allerede, og gruer meg til å bli enda større. Snart kommer vel halsbrannen og..

Back
Topp