Flere som er lei?

Ja!!!! Kjenner på d!! Er på ingen måte klar for å få ham ut, men skulle bare ønske meg noen timer fri fra denne magen! Føler meg kjempetung, og klarer ikke gjøre en dritt uten lydeffekter! Forstår ikke hvorfor d føles så tungt allerede. Har knapt gått opp i vekt, men fått meg en solid mage allerede... Og har 13 uker igjen!! Håper d bare er en fase og at eg snart innfinner meg m at heg skal låne bort kroppen min i tre mnd til :P

Ja, litt samme som med meg. Har ikke gått opp noe veldig, men magen har blitt veldig stor og jeg føler også at hele kroppen er litt tung asså.. er liksom litt tungt å reise seg fra sofaen, sette seg inn og komme seg ut av bilen, og også komme ut av senga.. må liksom ta litt sats :p Ikke like lett å bøye seg heller. Lurer på hvordan det blir. .vet jo at magen kommer til å bli enda mer diger :)

Ja, hva skjer med at magen er så sinnsykt svær??

Hadde vært på jobb her om dagen (jobber på sykehus) og stod i køen på Narvesen på vei hjem for å kjøpe meg ostepølse med bacon ;-) da kommer d løpende (!!) en godt voksen dame og lurte på hvor mange dager jeg hadde gått over nå... :eek::eek: den ostepølsa ble det ikke noe av for å si det sånn :dead:

Kjenner at kroppen er tyngre, selv med liten vektøkning (3-4 kg, ikke veid meg på en uke)
Lei av å få UVI annen hver uke.

Men nei, jeg er ikke lei..
Jeg er IKKE klar for å bli 3 barnsmor med det første, så her skal jeg nyte de store barna før lille kommer.
Det er siste graviditeten for min del, så nyter følelsen av å skape liv.

Koser meg jeg! Ødemer og tørr og sår og svær mage og når knapt ned til beina. Og verre skal det bli! :D
Har heldigvis veldig fin form. Sliten, men det lever jeg godt med :)
Jeg leste litt fort, så det ble "hår knapt ned til beina" :D
Fikk tanker på et helt annet spor en det du mente! :D

På slutten av dagen, når jeg får lagt meg på soffan med vann i beina og vondt i korsryggen, da er jeg ganske lei og vil spole frem til juni! Men jeg er fortsatt glad for at vi har litt mer tid å forberede oss på til jenta vår kommer :)❤️

Er glad for at det fortsatt er mange uker igjen med tanke på å forberede seg til å bli tobarnsmor, samt ikke sove noe særlig på flere år pga ny småbarnsperiode.

Samtidig er dette en tøff graviditet uten energi, laber form og en dvask, fæl kropp attåt. Jeg er ikke opptatt av kroppshysteri, og har egentlig aldri brydd meg noe særlig om slank kropp, men nå er jeg lite fin å se på. Har sett menn med penere ølpondus enn det jeg kan skryte av...

Ditto!

Jeg har ikke den største magen, så det er heldigvis ikke så tungt.. Men etter å ha vært i dårlig form mer eller mindre siden SA'en i august så gleder jeg meg til å få tilbake kroppen min igjen, og faktisk kunne bidra litt mer her hjemme og i samfunnet generelt igjen..

Åh jess.. har jo vært sm hele veien så er rimelig lei av å bare være hjemme og ikke gjøre noe nyttig.. jeg gjør jo det lager baby, men må si jeg misunner SKIKKELIG de som ikke merker noe forskjell på vanlig kropp og form til gravid kropp.. var jo sånn jeg hadde planer om å være og.. æsj :(

Savner å ha energi! Har lagt på meg 14 kg i tillegg så det merkes bra det og:(. Og har litt småvondter når jeg går i bekkenet.. savner å kunne gå opp trappa hjemme uten å føle at jeg får hjerteinfarkt.., savner å kunne gå så lamg tur jeg vil uten å bli super sliten , tungpusten og får vondt i bekkenet:(, savner å trene.. hardt! :( nå hadde jeg sikkert krepert etter 2 min ... hehe det ble mye klaging.. hehe takk for meg :p

Åh jess.. har jo vært sm hele veien så er rimelig lei av å bare være hjemme og ikke gjøre noe nyttig.. jeg gjør jo det lager baby, men må si jeg misunner SKIKKELIG de som ikke merker noe forskjell på vanlig kropp og form til gravid kropp.. var jo sånn jeg hadde planer om å være og.. æsj :(
Samme her! Jeg må ærlig si jeg ikke forstod de som syns svangerskapet var noe dritt før, men jaggu har jeg fått svelge mine kameler denne gangen...
Savner å ha energi! Har lagt på meg 14 kg i tillegg så det merkes bra det og:(. Og har litt småvondter når jeg går i bekkenet.. savner å kunne gå opp trappa hjemme uten å føle at jeg får hjerteinfarkt.., savner å kunne gå så lamg tur jeg vil uten å bli super sliten , tungpusten og får vondt i bekkenet:(, savner å trene.. hardt! :( nå hadde jeg sikkert krepert etter 2 min ... hehe det ble mye klaging.. hehe takk for meg :p
Åh, gå i trapper ja... Når bekkenet mitt blir bra så skal jeg løpe opp og ned trapper så det synger etter!! :p haha :p

Samme her! Jeg må ærlig si jeg ikke forstod de som syns svangerskapet var noe dritt før, men jaggu har jeg fått svelge mine kameler denne gangen...

Åh, gå i trapper ja... Når bekkenet mitt blir bra så skal jeg løpe opp og ned trapper så det synger etter!! :p haha :p

Ah.. visste ikke du hadde hatt et godt sv skap før. Det må ha vært deilig..

Ah.. visste ikke du hadde hatt et godt sv skap før. Det må ha vært deilig..
Jeg hadde bare bekkenløsning og svangerskapsforgiftning med storebror, men jeg nøt svangerskapet til det fulle og hele allikevel.. Derfor forstod jeg heller ikke hvorfor folk kunne syns det var dritt, for jeg klarte å nyte det med de utfordringene jeg hadde da...
Men denne gangen forstår jeg veldig godt at folk kan syns det er dritt å være gravid...

Signérer denne altså.

Jeg hadde bare bekkenløsning og svangerskapsforgiftning med storebror, men jeg nøt svangerskapet til det fulle og hele allikevel.. Derfor forstod jeg heller ikke hvorfor folk kunne syns det var dritt, for jeg klarte å nyte det med de utfordringene jeg hadde da...
Men denne gangen forstår jeg veldig godt at folk kan syns det er dritt å være gravid...

Fordi du har hatt mye mer dritt denne gangen? Hva er alt du har hatt av plager? Kjenner man ikke noe særlig på sv forgiftning?

Går opp og ned, til tider dritt lei mens andre dager nyter jeg det :) det mest tunge er å gjøre ting-jobbe på sykehjem tar på og merker jeg blir alt for fort sliten og klærne blir enten for stramme på magen eller aaalt for store på føttene så jeg ser ut som en potetsekk haha

Ja og nei.
Koser meg med å være gravid, samtidig er det først nå jeg kjenner at det er tungt.... tingt å sove, tungt å jobbe og ikke noe ekstra energi til å gjøre noe som helst! :/ meeen, kommer sikkert til å savne det når det er over også ;) er i uke 26 foressten :)

Liker å gå gravid. Syns det er kjempe koselig. Men er tungt med mye vondt i ryggen og at det er begrenset hvor mye jeg orker å gå osv. Som gjør at tiden går veldig sakte til tider :-)

Fordi du har hatt mye mer dritt denne gangen? Hva er alt du har hatt av plager? Kjenner man ikke noe særlig på sv forgiftning?
Ja, denne gangen har jeg vært helt hindra fra alt jeg vil gjøre..
Kvalme fra uke 5 (med oppkast frem til rett over jul), halsbrann fra uke 8, ekstrem trøtthet fra uke 4-5, bekkenløsning fra uke 16 med krykker fra uke 25, svimling fra rett før jul (med besvimelse etter jul), lavt jernnivå, lavt blodsukker, vonde kynnere fra uke 16.. Sånn ca det er plagene mine pr i dag..

Svangerskapsforgiftninga ga meg ekstrem hodepine, veldig mye vann i kroppen, forhøya blodtrykk, proteiner i urinen (det merka jeg ikke sånn sett til da).. Jeg endte med kontroller annenhver dag de siste 8 ukene, og fikk ikke lov til å gjøre noenting hjemme.. (Knapt nok lage meg mat sjøl) Men allikevel klarte jeg å nyte svangerskapet.. Kanskje litt mer fordi jeg ikke hadde same type forpliktelser som jeg har i dag..

Back
Topp