Flere som er lei?

Ja, denne gangen har jeg vært helt hindra fra alt jeg vil gjøre..
Kvalme fra uke 5 (med oppkast frem til rett over jul), halsbrann fra uke 8, ekstrem trøtthet fra uke 4-5, bekkenløsning fra uke 16 med krykker fra uke 25, svimling fra rett før jul (med besvimelse etter jul), lavt jernnivå, lavt blodsukker, vonde kynnere fra uke 16.. Sånn ca det er plagene mine pr i dag..

Svangerskapsforgiftninga ga meg ekstrem hodepine, veldig mye vann i kroppen, forhøya blodtrykk, proteiner i urinen (det merka jeg ikke sånn sett til da).. Jeg endte med kontroller annenhver dag de siste 8 ukene, og fikk ikke lov til å gjøre noenting hjemme.. (Knapt nok lage meg mat sjøl) Men allikevel klarte jeg å nyte svangerskapet.. Kanskje litt mer fordi jeg ikke hadde same type forpliktelser som jeg har i dag..

Ja det virker som du har hatt to forskjellige sv skap du ja.. det er kjipt når det blir mye forskjellige greier. Tenk hvis vi bare hadde hatt feks bekkenløsningen. Ikke kvalme, ikkr oppkast, ikke lavt energi nivå, ikke hode pine eller halsbrann ++. Håper virkelig på en bedre runde i neste omgang. Hvertfall at jeg slipper å sykemelde meg i 4 mnd :o

Ja det virker som du har hatt to forskjellige sv skap du ja.. det er kjipt når det blir mye forskjellige greier. Tenk hvis vi bare hadde hatt feks bekkenløsningen. Ikke kvalme, ikkr oppkast, ikke lavt energi nivå, ikke hode pine eller halsbrann ++. Håper virkelig på en bedre runde i neste omgang. Hvertfall at jeg slipper å sykemelde meg i 4 mnd :o
Definitivt.. Og det er skikkelig synd, for jeg gleda meg jo virkelig til å bli gravid igjen..

Krysser alt jeg eier og har for at neste runden din blir bedre! :D :D

Blir ingen flere her :D men takk for det! :D

Prøver å overtale legen om å hjelpe meg med å sende søknad om sterilisering :) (han var ikke helt enig i den avgjørelsen nemlig :p )
Dritlei, plaget, gravid dame som sier hun iallfall ikke vil ha flere. Mja. Tror jeg og ville avventa det litt, om jeg var legen din ;)

JAAAAA! Lei som fy! Men straks tre mnd igjen! Da begynner man å nærme seg noe:)

Dritlei, plaget, gravid dame som sier hun iallfall ikke vil ha flere. Mja. Tror jeg og ville avventa det litt, om jeg var legen din ;)
Haha, jeg ser jo den :D men jeg er veldig klar på at jeg vil ikke bære frem flere barn.. Skal det flere barn inn i dette huset, så blir det i form av vanskeligstilte barn - beredskapshjem eller fosterhjem :)
Åh hva sier han?:p hehe :)
"Det er et mye lettere inngrep hos menn enn hos kvinner.." "Du kan ikke leve livet ditt og ta avgjørelser basert på at du kanskje kan bli skilt en gang" (jeg sa at JEG vil ikke bli gravid igjen, og JEG vil sterilisere meg.. :p )

Jaaa er kjempe leeeeii . Å gå gravid er ikke noe gøy i det hele tatt:arghh: magen er blitt stor å tung :/ føle meg sprengt ! Å i tillegg har eg fått bekkenløysning og :( å dett er Sååå vondt . Den tiden etterpå er morro men det å gå som detta er pyton :/

Jeg er lei! Var lei nesten før jeg begynte hehe :p

Merker det er mye tyngre nå med tredje enn med de to andre. Mye mer utålmodig denne gangen. Men er nok en sammenheng med at jeg gleder meg så sykt masse til å gå hjemme med lille i en herlig sesong i året :)

Haha, jeg ser jo den :D men jeg er veldig klar på at jeg vil ikke bære frem flere barn.. Skal det flere barn inn i dette huset, så blir det i form av vanskeligstilte barn - beredskapshjem eller fosterhjem :)

"Det er et mye lettere inngrep hos menn enn hos kvinner.." "Du kan ikke leve livet ditt og ta avgjørelser basert på at du kanskje kan bli skilt en gang" (jeg sa at JEG vil ikke bli gravid igjen, og JEG vil sterilisere meg.. :p )

Humm var det ikke litt rart å si at du kan ikke leve livet ditt om du kanskje blir skilt engang" så da mener han at du BØR leve livet ditt som om du kanskje blir gravid igjen :p. Hehe. Han må være skikkelig glad i barn :p du fåkke lov :p. Men også litt enig i kålormen, kanskje best å avvente med en sånn avgjørelse etter at man står midt oppi graviditeten? :)

Humm var det ikke litt rart å si at du kan ikke leve livet ditt om du kanskje blir skilt engang" så da mener han at du BØR leve livet ditt som om du kanskje blir gravid igjen :p. Hehe. Han må være skikkelig glad i barn :p du fåkke lov :p. Men også litt enig i kålormen, kanskje best å avvente med en sånn avgjørelse etter at man står midt oppi graviditeten? :)
Haha ja :p tror forøvrig han tenkte mer på mannen og at han da mista muligheten til å få flere barn senere :p

Jeg var usikker de nesten 6 årene fra storebror ble født til jeg ble gravid igjen, på om jeg turte å gå gjennom noe sånt igjen (pga fødselen).. Men denne gangen kjenner jeg at jeg er helt klar på at jeg er totalt ferdig :)
Noen er skapt for å få barn - og jeg er IKKE en av de :p det føles ikke et fnugg vemodig at dette er siste svangerskapet, og jeg tenker det er greit å kunne ta godt nok vare på begge barna :) sjansen for et TS-barn til er ganske stor, så da gjør det ikke noe å slippe å bli gravid igjen senere :)

Haha ja :p tror forøvrig han tenkte mer på mannen og at han da mista muligheten til å få flere barn senere :p

Jeg var usikker de nesten 6 årene fra storebror ble født til jeg ble gravid igjen, på om jeg turte å gå gjennom noe sånt igjen (pga fødselen).. Men denne gangen kjenner jeg at jeg er helt klar på at jeg er totalt ferdig :)
Noen er skapt for å få barn - og jeg er IKKE en av de :p det føles ikke et fnugg vemodig at dette er siste svangerskapet, og jeg tenker det er greit å kunne ta godt nok vare på begge barna :) sjansen for et TS-barn til er ganske stor, så da gjør det ikke noe å slippe å bli gravid igjen senere :)

Uff du må ha hatt en tøff fødsel ja.. tror ikke du er alene om den følelsen, hehe. Man vil jo gjerne ha barn, men man vil jo ikke være dårlig og medtatt i 9 mnd + fødsel..

Uff du må ha hatt en tøff fødsel ja.. tror ikke du er alene om den følelsen, hehe. Man vil jo gjerne ha barn, men man vil jo ikke være dårlig og medtatt i 9 mnd + fødsel..
Ja, storebror hadde englevakt, og skulle ikke vært her i dag :( så jeg var usikker på om jeg turte å begi meg på det samme igjen..

Nettopp! :p
Så jeg sier meg takknemlig over de to jeg nå får, og sier meg fornøyd med det :) de skal jo følges opp begge to også :)

Jeg koser meg veldig! Er bare så lei av folk som komenterer magen hele tisden

Back
Topp