junibebi89
Gift med forumet
Ja, denne gangen har jeg vært helt hindra fra alt jeg vil gjøre..
Kvalme fra uke 5 (med oppkast frem til rett over jul), halsbrann fra uke 8, ekstrem trøtthet fra uke 4-5, bekkenløsning fra uke 16 med krykker fra uke 25, svimling fra rett før jul (med besvimelse etter jul), lavt jernnivå, lavt blodsukker, vonde kynnere fra uke 16.. Sånn ca det er plagene mine pr i dag..
Svangerskapsforgiftninga ga meg ekstrem hodepine, veldig mye vann i kroppen, forhøya blodtrykk, proteiner i urinen (det merka jeg ikke sånn sett til da).. Jeg endte med kontroller annenhver dag de siste 8 ukene, og fikk ikke lov til å gjøre noenting hjemme.. (Knapt nok lage meg mat sjøl) Men allikevel klarte jeg å nyte svangerskapet.. Kanskje litt mer fordi jeg ikke hadde same type forpliktelser som jeg har i dag..
Ja det virker som du har hatt to forskjellige sv skap du ja.. det er kjipt når det blir mye forskjellige greier. Tenk hvis vi bare hadde hatt feks bekkenløsningen. Ikke kvalme, ikkr oppkast, ikke lavt energi nivå, ikke hode pine eller halsbrann ++. Håper virkelig på en bedre runde i neste omgang. Hvertfall at jeg slipper å sykemelde meg i 4 mnd
magen er blitt stor å tung :/ føle meg sprengt ! Å i tillegg har eg fått bekkenløysning og