Flere som er inne i uke 8 her eller? :)

8+5 idag (8+6 ettersom klokka har runda 00:00, hihi). Har heller ikke mange symptomer. Matlysten er ikke helt på topp, men har ikke vært noe særlig kvalm. Mer uggen kan du si, pluss at energinivået er relativt lavt. Brystvortene er biiittelitt ømme. Ellers lite symptomer. Har ikke fått noe tidlig ul og blir nok ikke å få det heller. Men ingen smerter og ingen blødninger så krysser fingrer og tær for at det går rette veien <3
 
Var på tidlig ul på fredag, var da 8+3. Ble korrigert til 8+5. La ut et innlegg om det, så der kan dere se bilde av den lille fine med hode, kropp og ben :D hørte hjertelyd og så hjertet banke :D

Ja her ser man tydelig at det er en liten babykropp ♡, så da vet jeg hva jeg kan forvente meg i morgen :) kjenner nervene kommer snikende nå.... og håper spira mi har det bra og har vokst masse siden sist!!
 
8+3 her og føler meg ikke spesielt gravid annet at det teite bekkenet begynte å trøble seg for en uke siden. Håpet å slippe det denne gangen!
 
Jeg er 8+6 i dag og skal på ny UL i morgen. Var også på UL i uke 6 hvor vi så et lite hjerte slå :). Det var så godt å lese at det er SÅ mange med lite symptomer, det roet meg :). Selv er jeg sulten før jeg våkner om morgen, svimmel, og små uggen.
 
Jeg er 9+4 i dag, føler jeg henger litt etter de andre jeg også;) Men synes det er godt å lese at det er flere som ikke har masse symptomer. Jeg har ømme pupper, men det hadde jeg alltid til el før også, så vandt med det fra før;) Og så er jeg mer sliten og litt uggen på kvelden. Men føler meg alikevell ikke gravid.
Skal på ul i morgen, kjenner jeg er veldig spendt. Trenger virkelig å se et hjerte som dunker;) Tror det blir litt mer ekte da...
 
Er det noen flere her som har/har hatt verkninger på venstre eller høyre side? Rett ut for hoftebeinet og litt nedover? Eller han noen aning på hva det kan være☺️
 
Er det noen flere her som har/har hatt verkninger på venstre eller høyre side? Rett ut for hoftebeinet og litt nedover? Eller han noen aning på hva det kan være☺️


Vittig at du spør om det, for sånn har det vært for meg noen uker... Og siste uke har jeg hatt så vondt i halebeinet (begynte først som du beskriver over). Noen som vet?

Ellers så er dette igjen en dag hvor jeg ikke føler jeg er gravid i det hele tatt :p ifølge overlegen så er jeg heldig som ikke har plager, samtidig som det er urovekkende når man har hatt flere MA'er bak seg...
 
Ja her ser man tydelig at det er en liten babykropp ♡, så da vet jeg hva jeg kan forvente meg i morgen :) kjenner nervene kommer snikende nå.... og håper spira mi har det bra og har vokst masse siden sist!!


Ja, kjempestas å se en liten kropp :) håper det går bra imorgen, håper vi får se bilde :) hvor ofte har du ul?
 
Er det noen flere her som har/har hatt verkninger på venstre eller høyre side? Rett ut for hoftebeinet og litt nedover? Eller han noen aning på hva det kan være☺️

Jeg har faktisk smerter akkurat der, men det kom nok av at jeg skøyv en ganske tung madrass med bare høyrefoten igår. Akkurat som litt strålende verkning der du beskrev når jeg løfter foten. Håper ikke jeg har skadet babyen på noe vis :O
 
Ja, kjempestas å se en liten kropp :) håper det går bra imorgen, håper vi får se bilde :) hvor ofte har du ul?
Ja håper det, skal ta bilde med mobilen isåfall, da de ikke printer ut der jeg går (tror jeg ). Jeg får ul 1 x per uke pga jeg har mistet mange ganger. Godt med tett oppfølging :)
 
Er det noen av dere som forresten opplever at det er ubehagelig å ligge på høyre side? Blir sånn ekkelt press, og bare må snu meg på venstre siden... men blir jo litt øm i ryggen å bare ligge på en side hele tiden også.. rar følelse!
 
Jeg har faktisk smerter akkurat der, men det kom nok av at jeg skøyv en ganske tung madrass med bare høyrefoten igår. Akkurat som litt strålende verkning der du beskrev når jeg løfter foten. Håper ikke jeg har skadet babyen på noe vis :O
Tror nok det skal mere til for å skade babyen☺️ Men noen ganger jeg usikker på om det kommer fra hofta. Jeg skal høre i morgen så oppdaterer jeg. Er jo tydelig flere som lurer på dette☺️
 
Vittig at du spør om det, for sånn har det vært for meg noen uker... Og siste uke har jeg hatt så vondt i halebeinet (begynte først som du beskriver over). Noen som vet?

Ellers så er dette igjen en dag hvor jeg ikke føler jeg er gravid i det hele tatt :p ifølge overlegen så er jeg heldig som ikke har plager, samtidig som det er urovekkende når man har hatt flere MA'er bak seg...


Det skjønner jeg, kan ikke si at det er en dans på roser uten bekymringer å være gravid☺️ Jeg skal høre i morgen så oppdaterer jeg. Er jo tydelig flere som lurer på dette☺️
 
Da var vi ferdig og alt var i skjønneste orden☺️ Vondtene er bare at livmoren strekker seg☺️ Her ligger vesenet vårt å koser seg:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    198,8 KB · Visninger: 21
Da var vi ferdig og alt var i skjønneste orden☺️ Vondtene er bare at livmoren strekker seg☺️ Her ligger vesenet vårt å koser seg:

Åh, må være helt fantastisk å se! ❤️ alt blir nok litt mer virkelig. Hvor langt er du på vei?
 
Å så koslig bilde :) jeg var på ul idag og alt så fint ut, men fikk ik et klart bilde idag så droppa å ta noe bilde. Men spira har vokst er nå ca 20 mm, er nok rundt 8+4 idag, så snaart 9 uker :) :) veldig glad nå og kan puste med magen igjen... fikk også klarsignal fra legen om at jeg kan dra på den London turen m kjæresten i uke 13❤❤ så nå ser jeg virkelig fram til en flott vår og sommer som gravid wohoooo!!!
 
Jeg er 8+6 i dag :) 9+0 i morgen og tid for første UL :woot: Det skal bli spennende og jeg grugleder meg! Jeg klarer ikke helt å innse at jeg faktisk er gravid før jeg vet det er noe der :nailbiting:
Er konstant kvalm og har dårlig matlyst i tillegg til et bryst og en rygg full av kviser.
 
Back
Topp