Flere som er inne i uke 8 her eller? :)

Minimoni

Prøver på nr 1
Novemberlykke 2015
Føler nesten alle her på forumet har kommet til uke 10, 11 og 12... Jeg er 8+4 uker idag, og lurte på om det er flere som er i uke 8 her? :) greit å ha en ekstra tråd hvor man kan feks dele ul bilder, symptomer, ikkesymptomer osv ?

Jeg skal på ny ul om 2 dager da er jeg 8+6 (iflg legen, og 8+4 iflg meg), så det blir spennende...

Har nesten ikke symptomer og kjenner jeg har veldig behov for den timen for å virkelig skjønne at dette er virkelig... eneste jeg merker av symptomer er opp å tisse på natta, våkner tidlig, skrubbsulten på morgenen, stikninger på høyre side i magen, og det stikker og jobbes i puppene. Jo også livlige drømmer som man husker :) Men formen er på topp og det samme er matlysten.

God søndag til dere :)
 
Hei hei, jeg er i 8+2 i dag. Er ikke så aktiv her inne, men titter innom iblandt (",)
 
Jeg er i uke 8+3 :) Jeg har også få symptomer, kun ømme pupper og murringer en gang i blant. Også trøttheten, da ;)
 
8+4 her og, med tvillinger. Har også lite symptomer, og føler også at jeg trenger en til ultralyd for å se at det fortsatt er to der inne. Men jeg har verken hatt smerter eller blødninger, så da får jeg bare gå ut ifra at jeg fortsatt har to små hjerter der inne. Skal til legen 5. mai, og på sykehuset 21. Gleder meg til å komme til uke 12 slik at jeg kanskje klarer å slappe av!
 
Hei. Jeg er 8+2. Forholdsvis fin form, med unntak av bekkenet som allerede gir store plager. Var på ultralyd i uke 6 og skal på ny i uke 10/11 så etter den vil nok jeg også senke skuldrene mer:)
 
Ifølge app så er jeg 8+5, men på ul så ble jeg korrigert litte grann - så 9 uker idag. Har nesten ikke hatt graviditetssymptomer siste to uker, og noen dager føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt...
 
Jeg er 8+3 i dag☺️ Føler også at alle andre er komt så mye lenger, så greit med en tråd for oss som er litt kortere på vei ☺️
 
Ja tenkte det kunne være greit med et eget sted for oss " etterkommere" :) og føles også litt godt å høre vi er flere med lite symptomer så man blir litt beroliget.. er jo dager man nesten ikke føler seg gravid og da er det fint å lese litt om andre som opplever det samme :) men tenk, i mai er det vår tur til å runde 12 uker!!! håper det går fort...
 
8+5 :) symptomene jeg har er ømme pupper og kvalme.. men føler meg ikke kjempegravid. Tanken om en ekstra ul har slått meg :/
 
Jeg har ikke kjøpt doppler for er redd jeg ikke skal finne noe lyd, og da bli superstressa... men sikkert veldig stas når man hører den!!
Jeg måtte prøve, men fant ingenting. Stresser meg ikke enda, men hadde jo vært kjekt å finne den siden jeg ser at andre finner den tidlig :)
 
Jeg er 9+2 i dag... Er jeg etternøler nok? ;) jeg har funnet hjertelyden en gang.. Men prøvd nå i etterkant og finner den ikke. Gitt meg selv bedskjed om å ikke prøve før om en uke nå ;)
 
Jeg måtte prøve, men fant ingenting. Stresser meg ikke enda, men hadde jo vært kjekt å finne den siden jeg ser at andre finner den tidlig :)

Ja men kan det ikke være litt tidlig enda kanskje? Jeg hadde venta noen dager, også plutselig hører du den nok skal du se ♡ :)
 
Jeg er 9+4 uten symptomer :/ prøvd å finne hjertelyden med doppler, men den gjemmer seg veldig godt :( jeg må nok ha litt is i magen :)
 
Jeg er 8+9 og jeg er konstant kvalm, trøtt og har "god" luktesans slik at jeg brekker meg litt oftere :p jeg er kjempe hissig og håper at ting blir bedre etter 12 uker.... De eneste symptomene jeg setter pris på er at jeg har fått pupper!
 
8+6 i dag :) bare ømme pupper, litt murringer og søvnig som symptomer.. Litt frustrerende, for jeg føler meg ikke gravid..
 
Back
Topp