Flere som er gravide igjen? :)

Lenge siden denne ble startet men nå er endelig jeg gravid igjen [emoji173]️
Åhh! Så koselig ❤️ Gratulerer! Vi begynte å prøve forrige Mnd. Og håper det ikke tar 2 år denne gangen :/ når har du termin❤️?
 
Åhh! Så koselig [emoji173]️ Gratulerer! Vi begynte å prøve forrige Mnd. Og håper det ikke tar 2 år denne gangen :/ når har du termin[emoji173]️?

Tusen takk [emoji173]️ vi skulle egentlig inn til prøverør neste mnd, jeg får egentlig ikke el av meg selv. Men dette har skjedd helt av seg selv, jeg har sett mannen EN dag denne mnd [emoji23] så alt er mulig!
Foreløbig 20 juli, men jeg får vel ikke gå så lenge denne gangen heller [emoji4]
Lykke til [emoji8]
 
Tusen takk [emoji173]️ vi skulle egentlig inn til prøverør neste mnd, jeg får egentlig ikke el av meg selv. Men dette har skjedd helt av seg selv, jeg har sett mannen EN dag denne mnd [emoji23] så alt er mulig!
Foreløbig 20 juli, men jeg får vel ikke gå så lenge denne gangen heller [emoji4]
Lykke til [emoji8]
Så moro :) flaks da ☺️ Takk :joyful:
 
Tusen takk [emoji173]️ vi skulle egentlig inn til prøverør neste mnd, jeg får egentlig ikke el av meg selv. Men dette har skjedd helt av seg selv, jeg har sett mannen EN dag denne mnd [emoji23] så alt er mulig!
Foreløbig 20 juli, men jeg får vel ikke gå så lenge denne gangen heller [emoji4]
Lykke til [emoji8]
Tok ikke lang tid denne gangen :) termin 8.8
 
Skrev tidligere i denne tråden om at jeg var gravid, spiren satt den og på ultralyd viste det seg og være to babyer i magen, så vi skal ha tvillinger 10/12 :) er blitt kjempe stor og er i uke 24 i morgen
Hvordan går det med deg da? :)
 
Back
Topp