Flere som er gravide igjen? :)

Det kan jo hende det går enklere denne gangen :) Vi brukte 3 år inkl 3 spontanaborter og hadde fått dato for ivf da jeg ble gravid av meg selv med august'16-jenta mi.

Denne gangen satt det på første eggløsning etter fødselen i 2016! (Fikk aldri igjen mens etter fødsel i 2016 så tok hormonkur sept 2017 for å kickstarte systemet)

Lykke til med prøvingen! ♡

Krysser alt vi har for at det ikke går like lang tid som sist!

Jeg fikk igjen mens etter 7,5 mnd etter fødsel selv om jeg ammet mye. Har vært veldig stabil. De fant aldri noe galt med meg under utredning, men mannen hadde få svømmere som svømte raskt og målrettet nok, og merkelig nok så ordnet det seg jo av seg selv til slutt! Så tviler jeg kan få noe hormoner som kan hjelpe på :(

MEN forsøker å kose meg med mannen og være glad for den fine gutten vi har fått, så må nesten flere barn bli en bonus.

Men godt å høre at det kan ende bedre enn tidligere som i deres tilfelle! :D
 
Jeg skal igang med ny runde prøverør nå, og håper på å bli gravid i løpet av høsten :Heartred Så er vi heldig blir lillemann storebror neste sommer :)
 
Vi er gravide med nr 3. med termin 18.08![emoji2]
 
Lillebror kom 27.7, to dager før termin ♡ Det er så koselig med bitteliten baby igjen ♡
 
Gravid med nummer to Ternin ca 16.04.19. Lykke!!!!! Sjokk!!! Gikk på 2PP sist gikk det 32PP
 
Gravid med nummer to Ternin ca 16.04.19. Lykke!!!!! Sjokk!!! Gikk på 2PP sist gikk det 32PP

Gratulerer! Vi brukte 3 år på første, denne gangen satt det på første mulighet :D Litt flaks må jo vi som slet veldig sist ha og da ;)
 
Gratulerer! Vi brukte 3 år på første, denne gangen satt det på første mulighet :D Litt flaks må jo vi som slet veldig sist ha og da ;)
Kunne ikke vært mer enig ;)
 
Skrev tidligere i denne tråden om at jeg var gravid, spiren satt den og på ultralyd viste det seg og være to babyer i magen, så vi skal ha tvillinger 10/12 :) er blitt kjempe stor og er i uke 24 i morgen
 
  • Liker
Reactions: M#
Skrev tidligere i denne tråden om at jeg var gravid, spiren satt den og på ultralyd viste det seg og være to babyer i magen, så vi skal ha tvillinger 10/12 :) er blitt kjempe stor og er i uke 24 i morgen

Wow! Gratulerer! Så gøy med tvillinger da :D
Hvordan er formen? :)
 
Skal dere ha søskenvogn? Blir 2 år og 7 mnd mellom mine :)
 
1 år og 11,5 mnd mellom her. Vi kjøpte søskenvogn brukt. Den har vært gull verdt siden vi bor i gangavstand til bhg!
Hvilken har dere? :)
 
Lenge siden denne ble startet men nå er endelig jeg gravid igjen [emoji173]️
 
Back
Topp