Flere som er gravide igjen? :)

M#

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Nå vet jeg ikke hvor mange som fortsatt titter innom her, men hadde vært gøy å høre om det var flere som var i gang med nestemann? :)
Jeg har termin ca 26.juli, så blir ca 2 år mellom ungene. Første ei lita jente 9.august 2016.

Jeg hadde kallenavnet EvigOptimist sist, men den kontoen fikk jeg ikke logget på når jeg skulle inn og være aktiv på forum igjen etter at jeg ble gravid i høst.
 
Ja :p
Juni2018 blir Lille aug 2016 storesøster.
Og det blir slutten på min føde karriere.
Jeg/Vi skal ikke ha flere etter denne Skatten ;)
Blir min 6. og mannens 3.

Da har vi sammen fått i 2014, 2016, og 2018 :D

Gratulerer med svangerskapet ;)
 
  • Liker
Reactions: M#
Ja :p
Juni2018 blir Lille aug 2016 storesøster.
Og det blir slutten på min føde karriere.
Jeg/Vi skal ikke ha flere etter denne Skatten ;)
Blir min 6. og mannens 3.

Da har vi sammen fått i 2014, 2016, og 2018 :D

Gratulerer med svangerskapet ;)

Tusen takk :)
Wow, da har dere virkelig stått på! Vi ser oss ferdige etter dette barnet vi også, selv om vi da "bare" har to :p

Gratulerer så mye til dere også da! Håper du får et fint siste svangerskap ♡
 
Tusen takk :)
Wow, da har dere virkelig stått på! Vi ser oss ferdige etter dette barnet vi også, selv om vi da "bare" har to :p

Gratulerer så mye til dere også da! Håper du får et fint siste svangerskap ♡

Tusentakk, og i like måte :)
Og ikke minst ønsker jeg deg en fantastisk fødsel, og barseltid :p

Jeg er halvveis nå, og det føles godt.
Synes tiden har gått saaaaaaaakte denne gang :eek:

Hvordan går det med deg?
 
Tusentakk, og i like måte :)
Og ikke minst ønsker jeg deg en fantastisk fødsel, og barseltid :p

Jeg er halvveis nå, og det føles godt.
Synes tiden har gått saaaaaaaakte denne gang :eek:

Hvordan går det med deg?

Så deilig å være halvveis! Når har du termin? Jeg synes tiden går kjempefort jeg :p Er 14+3 i dag, så akkurat over kneika både med tanke på 12-ukers ultralyd og at energien sånn smått begynner å vende tilbake igjen.
Kjenner det er mye mer slitsomt å gå gravid denne gangen når jeg jobber 100%, har ei på 1,5 år og en mann som jobber skift, men har heldigvis sluppet unna de verste plagene hittil :)
 
September[emoji85] Denne gangen er første trimester helt forferdelig for jeg går rundt og er redd hele tiden. Tiden går så sykt sakte!!! Gledes til 12 ukers kneika er besteget.
 
Så deilig å være halvveis! Når har du termin? Jeg synes tiden går kjempefort jeg :p Er 14+3 i dag, så akkurat over kneika både med tanke på 12-ukers ultralyd og at energien sånn smått begynner å vende tilbake igjen.
Kjenner det er mye mer slitsomt å gå gravid denne gangen når jeg jobber 100%, har ei på 1,5 år og en mann som jobber skift, men har heldigvis sluppet unna de verste plagene hittil :)

Jeg har termin 13.juni, men regner med og føde 20-21 juni (Det er max av det jeg har lov til, og gå over termin ;) ). Jeg har gått over vær eneste gang!
 
September[emoji85] Denne gangen er første trimester helt forferdelig for jeg går rundt og er redd hele tiden. Tiden går så sykt sakte!!! Gledes til 12 ukers kneika er besteget.

Kjenner meg igjen, var på ultralyd i uke 8 (2 uker før jul) bare for å sjekke at det var liv der så jeg kunne være litt mindre bekymret for å sitte og spontanabortere på julaften :p

Det går sikkert bra med deg og! Hvor mange uker er du?♡
 
Kjenner meg igjen, var på ultralyd i uke 8 (2 uker før jul) bare for å sjekke at det var liv der så jeg kunne være litt mindre bekymret for å sitte og spontanabortere på julaften :p

Det går sikkert bra med deg og! Hvor mange uker er du?♡

Er bare 6+5, så er en god stund før jeg er over kneika.
 
September[emoji85] Denne gangen er første trimester helt forferdelig for jeg går rundt og er redd hele tiden. Tiden går så sykt sakte!!! Gledes til 12 ukers kneika er besteget.

Gratulerer så mye med spiren :D
Og de beste ønsker, for svangerskapet :p

Ja tiden går saaaaaaaaakte...
Det blir ikke bedre av og være så tidlig i barselklubb på nett da synes jeg :eek: Man får det så tett på seg når noen desverre mister :(
Og etter 12 uker er nådd, er det uroen for oul vi grubler over :eek:
 
Gratulerer så mye med spiren :D
Og de beste ønsker, for svangerskapet :p

Ja tiden går saaaaaaaaakte...
Det blir ikke bedre av og være så tidlig i barselklubb på nett da synes jeg :eek: Man får det så tett på seg når noen desverre mister :(
Og etter 12 uker er nådd, er det uroen for oul vi grubler over :eek:

Tusen takk og gratulerer til deg og[emoji2] Nei, det er sant. Prøver å holde meg litt borte for en blir faktisk påvirket negativt føler jeg. Kjente jeg ble mye mer bekymret etter at jeg logget meg inn i barselklubben for sept. Google og forum er ikke mine venner før leeeenge[emoji23][emoji23]
 
Mange mnd siden jeg var her inne sist, men jeg har termin i september med nr to. Nøyaktig 2år og 1mnd etter sjefen ble født. [emoji2]
Så kjekt! Samme som meg, men jeg fant ut i går at jeg har hatt MA. Er så utrolig trist for aldersforskjellen hadde vært perfekt! Masse lykke til til deg og kose deg
 
Så kjekt! Samme som meg, men jeg fant ut i går at jeg har hatt MA. Er så utrolig trist for aldersforskjellen hadde vært perfekt! Masse lykke til til deg og kose deg

Åh, så trist å lese :( Håper dere er motivert for å sette i gang igjen snart og at spire sitter fort! Forskjellen mellom aldersforskjell på 2 og 2,5 år er jo ikke så stor.

Masse lykke til videre! ♡
 
Back
Topp