Flere som bare går å venter på fødsel?

Føden har prosedyrer for dette ja. Er igangsatt, men fortsatt ingen tegn til fødsel enda, så vi venter i spenning Skjer det ikke noe mer innen et par dager eller baby viser tegn til å ikke ha det bra lenger, blir det keisersnitt
Aah, håper det tar seg opp snart :Heartpink
 
Begynner å bli utålmodig nå. Er i uke 39+5, men fortsatt ingen tegn til at det skal starte snart hatt kynnere, men mest pga bevegelser. Andregangsfødende og magen føles fortsatt høy. Dagene er lange, og kveldene er enda verre
 
Begynner også å bli utålmodig nå, 41+0 i dag. Venter på hotellet, med svigermor som "passer" 3åringen, dikterer middagstid og aktiviteter. Ny kontroll på sykehuset på mandag. Begynner å bli klar for å bli satt i gang nå, selv om jeg i utgangspunktet ikke ønsker dette :smiley-ashamed004
 
Begynner å bli utålmodig nå. Er i uke 39+5, men fortsatt ingen tegn til at det skal starte snart hatt kynnere, men mest pga bevegelser. Andregangsfødende og magen føles fortsatt høy. Dagene er lange, og kveldene er enda verre
Er og 39+5 i dag og venter utålmodig nå håper at noe skjer snart, selv om jeg har ingen tegn til det
Men har så mye ubehag, smerter og ødemer på hendene og føttene som gjør sykt vondt. Håper sånn at dette blir bedre ila kort tid etter fødsel
 
Har dere tips til hvordan jeg kan holde motet oppe frem til mandag? :smiley-ashamed004
Har ny time på sykehuset da, og vil nok krangle meg frem til igangsettelse da:smiley-ashamed004
Men det føles som en evighet akkurat nå, fordi det er så mange som går og venter på når fødsel skal starte. Bla svigermor uten sosiale antenner. Jeg skulle gjerne ha slått av tlf og sosiale medier, men trenger kontakt med omverdenen siden hunden er hos mamma, huset må sjekkes i tilfelle mye frost, og 3-åringen er sammen med svigermor. Så da kommer de daglige meldingene: skjer det noe? Vi venter i spenning, "mamma er så treig, vi venter på mamma". Osv. Jeg tar meg selv i å lete etter tegn hele dagen, og jeg kan ikke tro at det er et godt miljø for å produsere oxytocin (eller hva det hormonet heter) :smiley-ashamed004
 
Back
Topp